[CoD2 Server] CoD2 Maps download probleem.

Pagina: 1
Acties:

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Hallo,

Ik weet niet of deze hier in thuis hoort maar vond het hier het beste in thuishoren, als het hier niet thuishoort graag verplaatsen :).

Ik heb een CoD2 Gameserver en ben van plan om hier custom maps op te draaien, alleen nu is het probleem er als je er een stuk of 5 maps in zet en je connect met de server moet de client eerst alle 5 maps downloaden voordat diegene kan spelen. Wat ik dus graag zou willen is dat wanneer je een map gaat spelen en je hebt de custom map niet dat de client deze dan pas gaat downloaden.
Als iemand hier ervaring mee heeft zou ik graag willen weten hoe ik dit probleem kan oplossen.

Gr. Wouter.

Inventaris | WhatPulse

• appel22
Iemand ?

Inventaris | WhatPulse

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 10:32
Je kan toch ook een mappack op je site zetten om de load te beperken + je hebt gelijk bezoekers op je site. Voor de echte oplossing te vinden lijkt het me gewoon dat je beter moet researchen. Waar heb je al gekeken, wat heb je gedaan om het proberen te vinden etc. Nu is het de zoektaak verleggen.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• appel22
Maar een mappack zou je dan eerst moeten downloaden, en als er van die wildvreemden langskomen weten ze niet dat ze die moeten downloaden.. En die zouden het toch eerst moeten downloaden voordat ze connecten. En misschien dat iemand hier ervaring mee had die het me zo ff zou kunnen uitleggen ipv dat ik "het halve web" af moet zoeken. Maar als niemand hier zo iets weet wil ik wel verder kijke ;)..

Inventaris | WhatPulse

Verwijderd

Hallo Wouter,

Ik heb zelf ook een COD2 server draaien met custom maps en ik gebruik een console tool met een verwijzing naar bv een ftp server of naar een map die is geshared, in die folder/map zet je de custom maps. Op het moment dat er nu een client probeert in te loggen op je gameserver gaat de client pc eerst kijken in z'n eigen "main" cod2 folder of de map er staat, is dit niet het geval dan gaat de client pc zoeken in het pad wat jij hebt ingevuld in je tool. Client pc download de desbetreffende map en connect daarna in het spel.

Succes!

Gr. D