Ok, maar kan het dan niet wat met elkaar te maken hebben?MadMarky schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:19:
Ben je niet in de war met je neus?
Oja, hier geldt ook wel wat SmartDoDo in dat andere topic zei.
Is mijn neus misschien afhankelijk van mijn netwerkkaart?
misschien kun je dan zelf ook wel ruiken wat er aan de hand isVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:25:
[...]
Ok, maar kan het dan niet wat met elkaar te maken hebben?
Is mijn neus misschien afhankelijk van mijn netwerkkaart?
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
Doet ie het nou nog niet?shure-fan schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 02:25:
[...]
misschien kun je dan zelf ook wel ruiken wat er aan de hand is
Je neus wel toch?
Ja die wel, maar ik kan maar niet op het internet komenVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:59:
[...]
Doet ie het nou nog niet?
Je neus wel toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 01:02 ]
Verwijderd
Probeer eens een schop te geven tegen de netwerkkaart ipv deze thread.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:00:
[...]
Ja die wel, maar ik kan maar niet op het internet komen
Verwijderd
Wisten jullie dat katten alleen miauwen bij mensen? In de natuur miauwen ze alleen als kitten om aandacht te krijgen van hun moeder, maar omdat mensen op hun gemauw reageren blijven ze het doen
Ah dat verklaart een hoop.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:12:
PFFF n00bs jullie worden gep0wnd door een NIC man, l33t hehehehe.
Wisten jullie dat katten alleen miauwen bij mensen? In de natuur miauwen ze alleen als kitten om aandacht te krijgen van hun moeder, maar omdat mensen op hun gemauw reageren blijven ze het doen
Ga ik even proberen.
Rip NICVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:13:
HET ZIJN ALLEMAAL HOEREN WISTEN JULLIE DAT???? ALLEMAAL!!!!!!
Verwijderd
Judicieel Hooggerechtshof van Massachusetts
Het Judiciële Hooggerechtshof van Massachusetts (Massachusetts Supreme Judicial Court) is de hoogste rechtbank van de Amerikaanse staat Massachusetts. De rechtbank werd in 1692 gevormd, en is daarmee het oudste nog functionerende hooggerechtshof van het westelijk halfrond. De rechtbank spreekt recht op basis van de Grondwet van Massachusetts, die in 1780 werd ingevoerd. De zeven rechters van het gerechtshof worden gekozen door de gouverneur en moeten verplicht in hun zeventigste levensjaar met pensioen, net als alle andere rechters uit Massachusetts. Het gerechtsgebouw staat in Boston.
NeeVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:26:
Doet je Kluivert het alweer Logisnack?
Verwijderd
Niet zo capsen zeg.. straks gooit men dit topic nog op slot vanwege zulke misdragingen.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:33:
HET IS EEN COMPLOT IK ZEG HET JE!!!!!
Verwijderd
Je weet het maar nooit wat een Neus een een Netwerkkaart wel niet samen kunnen zweren.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:35:
[...]
Niet zo capsen zeg.. straks gooit men dit topic nog op slot vanwege zulke misdragingen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit topic is gesloten.
![]()