Hallo, ik mijn script gebruik ik 2 onLoadCallBack's om gegevens op te halen ...
Maar als in dit gebruik:(voorbeeld 1) function onLoadCallBack(succes) { bij de tweede keer werkt hij niet.
En als ik (voorbeeld 2)function onLoadCallBack2(succes) { gebruik (ik dacht dat je functies zelf een naam mocht geven) werkt het ook niet, dan voert hij hem helemaal niet uit.
Dit is de code:
Uitleg wat er gebruikt staat achter de 2 //'s in de code. [b] werkt niet dus het is even zoeken
regel 18 en 34
Wat ik denk dat er mis is dat ik een functie geen eigen naam mag geven, dus dat hij daarom onLoadCallBack2 niet uitvoert, maar weet iemand dan iets hoe ik dat kan oplossen want als ik dezelfde naam gebruik (onLoadCallBack) dan werkt hij ook niet
Alvast bedankt, Koen
Maar als in dit gebruik:(voorbeeld 1) function onLoadCallBack(succes) { bij de tweede keer werkt hij niet.
En als ik (voorbeeld 2)function onLoadCallBack2(succes) { gebruik (ik dacht dat je functies zelf een naam mocht geven) werkt het ook niet, dan voert hij hem helemaal niet uit.
Dit is de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| stop();
verder = 'false';
lv = new LoadVars();
//lv.flash1 = "true";
lv.ingelogd = "true";
lv.onLoad = onLoadCallBack;
lv.sendAndLoad("http://www.theschoolcriminals.com/safe/ingelogd.php?", lv, "POST");
function onLoadCallBack(succes) {
if(succes) {
if (this.flash1 == 'false'){
gotoAndStop(20);
} else if (this.flash1 == 'true') {
he = new LoadVars();
he.HEALTH = "0";
he.onLoad = onLoadCallBack2;
he.sendAndLoad("http://www.theschoolcriminals.com/safe/health.php?", he, "POST");
loadText = 12345; // in voorbeeld 2 word loadText wel veranderd in 12345 (als test) maar hij voert de functie niet uit! Het word daarna dus niet weer veranderd in 1234 function onLoadCallBack2(succes) {
loadText = 1234;
if(succes) {
loadText = 123;
if (this.health > 10){
HEALTH = this.health;
gotoAndStop(5);
} else if (this.health <= 10) {
gotoAndStop(15);
} else {
gotoAndStop(20);
}
} else {
gotoAndStop(20);
}
}
} else { // bij het eerste eerste voorbeeld gaat hij door deze gotoAndStop (gek want hij kwam ook bij de else if die hiervoor komt) Ik denk dat hij de verkeerde onLoadCallBack gebruikt
gotoAndStop(20);
}
} else {
gotoAndStop(20);
}
} |
Uitleg wat er gebruikt staat achter de 2 //'s in de code. [b] werkt niet dus het is even zoeken
Wat ik denk dat er mis is dat ik een functie geen eigen naam mag geven, dus dat hij daarom onLoadCallBack2 niet uitvoert, maar weet iemand dan iets hoe ik dat kan oplossen want als ik dezelfde naam gebruik (onLoadCallBack) dan werkt hij ook niet
Alvast bedankt, Koen