Website maken van een photoshop image

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:21

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb, zoals ik het zelf mag zeggen, een mooie design gemaakt in photoshop wat mijn toekomstige website moet worden. Nu wil ik alleen weten of er tools bestaan die van die design een mooie website kan maken. Want ik weet dat je in photoshop kan slicen, maar ik wil graag een programma hebben waarin ik de image kan laden en er dan vervolgens er een "complete" site van maak.

Iemand enig idee of die tools er zijn?

dank je.

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-01 18:35

t-x-m

.NET Nerd

Dat zal denk ik niet gaan met photoshop zelf.
Zelf ga ik eerst in html de code maken, als dat ongeveer goed is ga ik de photoshop image zelf in mootjes en het in de html verwerken.
In image ready (wat bij photoshop zit) zit iets met html, kijk in menu bestand..

GC.Collect();

Verwijderd

t-x-m schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:38:
Dat zal denk ik niet gaan met photoshop zelf.
Zelf ga ik eerst in html de code maken, als dat ongeveer goed is ga ik de photoshop image zelf in mootjes en het in de html verwerken.
In image ready (wat bij photoshop zit) zit iets met html, kijk in menu bestand..
Zo zou ik dat inderdaad ook aanpakken. Lijkt mij ook de makkelijkste manier. Dus eerst de code maken, daarna pas gaan 'designen' en de afbeeldingen die je in PS gemaakt heb, gaan gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 00:42 ]

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Je zou de fotoshop file kunnen sliden en per stuk kunnen opslaan en daarna met Dreamweaver visueel de layers/div's gaan aanmaken en hierin de slices als achtergrond image.

--

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naar mijn mening krijg je met deze methode websites die traag laden vanwege grote plaatjes die matig flexibel zijn voor toekomstige uitbreidingen.