Hallo,
Ik ben het pakket freemarkets aan het opzetten op een Win2kS pc die IIS 5.0 en PHP 4.3.9 draait
Ik krijg de volgende foutmelding:
Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in C:\Inetpub\wwwroot\FreeMarket\public_html\common.php on line 114
en ik heb me helemaal suf gezocht waar dat nou ik kan zitten, maar ik zie het niet. Iemand een idee?
Ik ben het pakket freemarkets aan het opzetten op een Win2kS pc die IIS 5.0 en PHP 4.3.9 draait
Ik krijg de volgende foutmelding:
Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in C:\Inetpub\wwwroot\FreeMarket\public_html\common.php on line 114
en ik heb me helemaal suf gezocht waar dat nou ik kan zitten, maar ik zie het niet. Iemand een idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| //-------------make sure we have waited between posts-----------------------------------------------------------//
if($_POST){
if(( (time() - $CONF_timebetweenposts) <= $_SESSION['lastposttime']) && ($_SESSION['admin'] == "")){ //
MAKE_splashmessage(str_replace("%waittime%",$CONF_timebetweenposts,$LANG01[31]), 5, $_SESSION['pagetogobackto']); //
exit; //
} //
else{ <--- dit is lijn 114 //
$_SESSION['lastposttime'] = time(); //
if(get_magic_quotes_gpc() != 1){ //add slashes if magicquotes is not enabled
foreach ($_POST as &$poststring){
$poststring = addslashes($poststring);
}
}
} //
} //
//---------END make sure we have waited between posts-----------------------------------------------------------// |