ik wou graag weten of een externe harde schijf goed is of niet, en of het mogelijk is om de windows die op mijn C: staat ook kan kopieëren op een nieuwe harde schijf met meer ruimte, ik heb namelijk een programma die ik zelf niet meer heb en als een nieuwe harde schijf plaats kan ik die niet meer gebruiken.
Externe SCSI schijven zijn eigenlijk even goed als interne schijven, aangezien ze op de zelfde manier benadred worden (door de SCSI-kaart) externe IDE schijven zuigen eigenlijk best wel, omdat ze op de parallelle of USB poort komen, en dus niet snel en alleen te benaderen zijn als er software wordt geinstalleerd
En je HD naar een andere kopieren kan gewoon, moet je daarna nog wel ff sys d: dan vanaf bootdisk als je die schijf als c: hebt staan, anders kan er niet vanaf geboot worden
En je HD naar een andere kopieren kan gewoon, moet je daarna nog wel ff sys d: dan vanaf bootdisk als je die schijf als c: hebt staan, anders kan er niet vanaf geboot worden
Ik dacht dat extern beter was, vanwege de hitte die een interne HD met zich mee brengt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)