Ik heb bij iedere auto die ik rijd (leaseauto's
) altijd het probleem dat mijn dashboardkastje te klein is of niet handig in te delen is. Van-alles mik ik erin: schadeformulier, oplader voor GSM, oplader voor TomTom, oplader voor headset, headset, papieren van de auto (handleiding e.d.), CDs (in dunne doosjes), pepermuntjes in een klein blikje, etc. etc.
Bij mijn vorig (tijdelijke) auto (Opel Astra) was het dashboardkastje in twee 'etages' verdeeld, hierdoor kon ik mijn rotzooi er makkelijk en netjes in kwijt. Bij mijn nieuwe auto (Ford Focus Wagon TDCi 2.0
) is het een diep dashboardkastje, welke uit slechts één etage bestaat; als ik nu mijn dashboardkastje open, dan valt de helft er uit. 
Iemand tips hoe dit beter in te delen is? (De rommel die ik meeneem, die moet ik voor mijn gevoel ook echt meenemen.
)
Bij mijn vorig (tijdelijke) auto (Opel Astra) was het dashboardkastje in twee 'etages' verdeeld, hierdoor kon ik mijn rotzooi er makkelijk en netjes in kwijt. Bij mijn nieuwe auto (Ford Focus Wagon TDCi 2.0

Iemand tips hoe dit beter in te delen is? (De rommel die ik meeneem, die moet ik voor mijn gevoel ook echt meenemen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||