Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[gsm] glaasje voor schermpje gebroken, beste oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 17:05
Nadat ik net een week normaal kon bellen na allerlei T-Mobile nummerbehoud madness brak het glaasje voor het schermpje van mijn telefoon door een ongelukkige ontmoeting met de rand van een collegebank :( Er zit een dikke 'ster' in dus, maar het schermpje zelf is niet beschadigd. Het gaat om een SE W810i waarbij het glaasje ruim een paar millimeter boven het LCD'tje zit. So far so good dus en alles werkt nog prima. De telefoon is verder in prima staat en er zit geen krasje op (netjes gescheiden gehouden van sleutels in m'n zak enzo).

Wat het probleem eigenlijk is is dat het natuurlijk niet onder garantie gaat vallen; wel mag ik de telefoon door T-Mobile gratis laten opsturen en onderzoeken (normaal betaal je daar dan €42,50 voor...). Ik ga er vanuit dat dat nogal lang gaat duren en dat de kosten niet gering zullen zijn. Terwijl het eigenlijk alleen maar om een plastic plaatje gaat van misschien 3x5 cm.

Zijn er nog andere mogelijkheden (behalve T-Mobile) om een SonyEricsson telefoon te laten repareren met een 'simpel' defect als deze? Dus niet de illegale unlocktoko om de hoek... hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nou volges mij kan je misschien es proberen bij sony ericson zelf. Of zei misschien dat glaasje naar je kunnen opsturen. Verder kan je hem opsturen voor reparatie ofzo. Verder kan je weinig doen ben ik bang :/

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

- SonyEricsson Service Points?
- Zwarte Markts?
- Onderdeel op internet kopen en zelf knutselen?

Zo moeilijk is dat toch niet?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

Sabbi

je denkt aan mij.

Bij www.cnn.cn koop je een nieuwe behuizing voor je telefoon voor 20 dollar. Voor 30 dollar krijg je zelf de witte behuizing (veel gaver)

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/w810whitehousing01_thumb_500x500.jpg

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hoewel het hier een nette startpost betreft had je deze vraag toch ook wel in het centrale topic kunnen stellen:

Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 3

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.