Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CM stacker thumbscrew probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar het slotplaatje (of hoe het ook heet) vast zit aan je kast met een schroef (of thumbscrew in mijn geval) is de thumbscrew afgebroken.
Hoe ga ik dit schroefrestje eruit krijgen? gewoon draaien heeft niet veel zin. En met een tangetje kom ik er al helemaal niet bij. Deze heb ik echt nodig binnenkort voor m'n raid kaartje.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 22:54 ]

Verwijderd

uitboren?

Verwijderd

Steekt de schroef niet aan de achterkant/buitenkant van de kast uit? Dan zou het met een tangetje misschien lukken.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00
Enige optie die ik zou kunnen bedenken is em voorzichtig uitboren met 'n boortje dat iets kleiner is dan die schroef, en dan erg voorzichtig doen :X

Verwijderd

Kan je er vanaf de buitenkant ook niet bij met een tangetje? Je moet dan wel proberen verder te draaien en niet terug. omdat het schroefdraad beschadigd door de tang.
Te laat.
zie cpec ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 21:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik ben bang dat het boren wordt. Kan ik weer alles eruit trekken. Bedankt iig. Dus met een kleiner boortje? Zo klein mogelijk of net iets kleiner?

Verwijderd

Als je gaat boren neem dan een klein boortje maar groot genoeg om een parker in het geboorde gat te draaien.
Neem een parker met een kleinere schroefkop dan het gat waarin de schroef zit.. Met de parker kun je het afgebroken stukje er dan verder erin draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.. maar wat is een parker?

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Uitboren is je beste optie, als hij niet al te strak er in zit is een klein stukje boren misschien voldoende. Dan zou je hem er met de punt van een puntige schaar er uit kunnen draaien.
Krijg je er btw echt geen tangetje tussen? Als je er hem een klein stukje uit kan draaien kan je er een gleuf inzagen en een gewone schroevendraaier gebruiken. Succes!

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Verwijderd

Een parker is een schroefje die een beetje zelftappend is. Een willekeurig houtschroefje zal het ook doen. De bedoeling is dat het schroefje "vastloopt" en zo het stukje overgebleven schroefdraad meeneemt.Je moet niet proberen het stukje eruit te draaien, maar juist erin. Dat is de kortste weg.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 22:09 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:43
Je hebt goed kans dat je, als je het boortje heel langzaam laat draaien (dus niet meteen vol gas je boormachine laten draaien, maar voorzichtig een beetje indrukken), je het stukje schroefdraad "gewoon" er uit draait. Als het stukje echt vast zit, uitboren met een boortje dat net iets kleiner is dan de "opening" zodat je de schroefdraad niet vernaggeld. Anders kun je er niet weer iets anders in vast draaien.

Tip: resize je foto even, zoals hij nu is vernaggeld de lay-out een beetje boel.

Systemspecs

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Heb net met een heel fijn tangetje er toch weten bij te komen. Case closed ;)

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Feli :9

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Pagina: 1