ID voor een casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Ben een beetje errug CS fan en nu dacht ik: Waarom mod ik mijn kast niet om naar een soort CS style?:P

Een onderdeel van het modden zou dan een paar kogelgaten in mijn panelen maken en er vervolgens eventueel een fannetje achter te zetten. Zou dit lukken als ik naar de lokale schietvereniging ga en er een paar 9-12 mm door heen laat jagen?>:)

Ervaringen graag!

Verwijderd

Je moet eigenlijk iemand hebben die goed kan paintbrushen... Die paintbrushed dan een mooi kogelgat. Of je zaagd een gat erin en laat hem dan het gat verwerken tot een kogelgat :)

Verwijderd

van mijn brander bleef nix over toen er op geschoten werd (je wil iedere keer weer een schot lossen op die leier en dan blijft er nix over :))

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43
Gewoon een echte kogel doorheen jassen, dan lijkt het meteen echt :)

Verwijderd

ja.. pak machine gun van je pa en leef je uit :P

Mooi effect heb je dan..maar is wel leuk idee, alleen zoek een goeie spuiter :)

Verwijderd

Ik wil nog wat airflow door mijn asus a7v, wil je die dan ook even behandelen:?

Maarum, leuk idee, aleen dan kun je denk ik beter zelf een soort kanonsgat (groot genoeg voor een koeler) maken...

Verwijderd

ik ben zwaar motorrijfreak dus ik ga mooi het logo van dainese (motorpakken) uit mn kast halen (zie icon)... hehehehe...

maar gaten erin laten schieten word niet mooi... heb ooit eens een paar pics gezien waar ze een kast helemaal vernaggeld hadden met kogelgaten ..
ziet er niet uit..

gewoon laten airbrushen ofzow.. lijkt me het mooiste

mzzlz
;)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
leuk id alleen een je moet wel toevallig iemand tegen het lijf lopen die goed kan paintbrushen! ik kan het het niet iig ;)

Audi A8 W12 6.0

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
1 probleem voor de schutter, dichtbij is gevaarlijk, ver weg is minder goed mikken, dus je moet niet te kritisch kijken, kan niet op de milimeter.
tenzij je een sniper pakt....

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-08 17:14

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• SilentStorm
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Als die die jij gezien hebt dat ding is wat ze hier een maand of 2 geleden hadden staan met een tekst als 'zo moet het niet' oid en dan de perfecte casemod uitvoerden :p, dan zou ik me dr niet druk om maken.. er zit toch wel verschil tussen een shotgun en (waarever ze hier in nederland mee schieten op een schietclub). Let er wel ff op dat dingen op de verkeerde plaats kapot kunnen gaan, zodat je bevoorbeeld je mobo niet meer kan monteren of van die geintjes.. (andere onderdelen.. VOEDING!!)

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Gewoon ff op een zachte ondergrond een centerpons o.i.d. erdoorheen rammen. Lijkt net een kogelgat en 't is een stuk minder gevaarlijk.

Verwijderd

Ik heb wel een leuk idee wat een resultaat oplevert als het laser gesneden logo hierboven en minder kost.
Het idee: haal een gebied uit je kast waar je het logo wilt. Ga dan aan de achterkant een stuk plexiglas monteren je kunt een milimeter van de zijkanten van het plexiglas afhalen zodat het plexiglas aan de voorkant gelijk ligt met de rest van de buitenkant plak het met lijm vast aan de achterkant en vul de randjes voor op met wat siliconen gel.
Pak dan wat kleefplastik waar je ook wat mee kunt plastifiseren (of iets anders wat je er op kunt plakken)snij daar je logo in uit en plak dit op het plexiglas. Ga dan het hele geheel spuiten met een mooi kleurtje. Als laatste haal je de kleefplastik weer weg en op die plaatsen schijnt het plexiglas door.

Verwijderd

idd, dat is wel relaxed

Verwijderd

Er is al wel een gast geweest die er een met kogelgaten heeft, hier staat er een:

http://www.virtualhideout.net/cool_case/page17.shtml

Verwijderd

Toendertijd stickers gekocht met kogelgaten bij Intertoys of Bart Smit. Maar ik denk dat een beetje auto tweaking shop ze ook nog wel heeft.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 31 januari 2001 15:34 schreef Cyberia het volgende:
ik ben zwaar motorrijfreak dus ik ga mooi het logo van dainese (motorpakken) uit mn kast halen (zie icon)... hehehehe...
;)
Jah dat dainese logo is mooi!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Man je zit op een it ontwerp opleiding, gebruik je hersens, en onthoud:
KIJK DOOR JE OOGHAREN!!!! :P

• Firestormer
  • Laatst online: 07-07 14:17
Op woensdag 31 januari 2001 15:38 schreef Vm1heA het volgende:
1 probleem voor de schutter, dichtbij is gevaarlijk, ver weg is minder goed mikken, dus je moet niet te kritisch kijken, kan niet op de milimeter.
tenzij je een sniper pakt....
ach ja die sniper moet wel lukken het is tenslotte nederland :P

[ Voor 2% gewijzigd door Moonsugar op 12-11-2024 13:56 . Reden: Op verzoek van gebruiker ]

• Badger
  • Laatst online: 01-09-2025
Op woensdag 31 januari 2001 20:55 schreef tva_goku het volgende:
Man je zit op een it ontwerp opleiding, gebruik je hersens, en onthoud:
KIJK DOOR JE OOGHAREN!!!! :P
Duh maar dit soort zaken wordt nou net niet behandelt bij de colleges:)
Pagina: 1