Help Internetpagina's vinden via Lan

Pagina: 1
Acties:

• MarkIII
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 08:25
Hallo ik heb sinds enkele dagen een nieuwe computer met een ASUS P5W Deluxe.
Ik heb hier alleen een groot probleem met @home internet. Als ik internet even niet gebruik of gewoon tijdens het surfen kan hij pagina's niet vinden. Druk ik dan op F5 dan word hij wel gewoon geladen. Ik heb de drivers al geupdate. Ik gebruik de 1e onboard lan dus niet de 2e .
Ook met de 2e poort heb ik veel last van storingen. Moet soms een pagina wel 10 keer vernieuwen wil hij hem uiteindelijk laden.

Iemand anders ook dit probleem ?
Of een oplossing ... wat nog beter zou zijn.

Alvast bedankt

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Download ff de nieuwe driver voor je onboard NIC.
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=110193

Misschien is deze nog nieuwer dan die je al hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 20-10-2006 20:02 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Misschien een brakke netwerkkabel tussen je computer en router/switch/modem? Heb je de kabel misschien zelf gemaakt (dus zelf de connectors eraan geknepen)? Misschien dat je iets in het logboek van windows terug kan vinden over meldingen van de driver/haperingen. Als je het probleem met beide poorten hebt kan het goed aan de kabel, je switch/router of modem liggen.

If I can't fix it, it ain't broken.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Andere DNS server proberen ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• MarkIII
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 08:25
Ik heb dezelfde kabel als die ik altijd heb gebruikt. Het enigste verschil is dat het nu Gigabit poorten zijn. Ik heb ze ook al op 100 Mbit en 10 Mbit geprobeerd. Het maakt allemaal niks uit.
De driver ga ik even proberen hoewel ik eergisteren nog een Lan driver update heb gedaan.