Mijn moederbord geeft ongelovelijk veel ruis wanneer ik een liedje in Winamp pauzeer, en daarna weer verder laat gaan. Je hoort dan alleen nog maar heeel erg veel ruis en verder niets meer. Wanneer ik dan nog een keer pauzeer en verder laat gaan doet hij het weer goed. Wil ik nu een spel gaan spelen, bijvoorbeeld Trackmania dan klinkt het geluid weer voor geen meter omdat hij af en toe wel goed geluid weergeeft en soms weer ruis. Heeft hier iemand eerder problemen mee gehad?
Ik heb onder andere al de driver voor de geluidskaart opnieuw geïnstalleerd (de nieuwste versie) en het uistschakelen van de hardware versnelling en directsound. Nu hoor ik geen ruis meer in Trackmania, en het afspeeln van muziek gaat ook goed. Maar ik heb het liefst dat alles gewoon is ingeschakeld.
Ik heb onder andere al de driver voor de geluidskaart opnieuw geïnstalleerd (de nieuwste versie) en het uistschakelen van de hardware versnelling en directsound. Nu hoor ik geen ruis meer in Trackmania, en het afspeeln van muziek gaat ook goed. Maar ik heb het liefst dat alles gewoon is ingeschakeld.
_@/'