Toon posts:

Windows Media Player: files oranje weergegeven *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai onder Windows Xp Home,

Om muziek af te spelen gebruik ik windows media player, het gekke is alleen dat als ik een liedje aanklik alle liedjes oranje worden weergegeven en hij speelt niks af. Dan sluit ik WMP af en klik op hetzelfde liedje spelen ze wel goed af. Hoe kan dit??

Verwijderd

Topicstarter
echt NIEMAND een idee?

Verwijderd

oranje?

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:46

GVR

oranje betekend dat ie het bestand niet kan vinden? toevallig verplaatst?

• KoHa
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-07 14:20
Toevallig de muziek op een PC in het netwerk staan die op dat moment toevallig even niet beschikbaar is? Hetzelfde geld voor een externe schijf o.i.d.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:09
Juiste codecs geinstalleert?
Geef is wat meer info ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik maak de topictitel even af. Het is al vaker gevraagd: verzin ajb. een topictitel die de kern van je vraag/discussie bevat. Dus niet alleen een enkel woord of de naam van het programma waar je het over hebt. Alleen al omdat mensen minder zin hebben om jou te helpen als je het hun moeilijk maakt om te zien waar je het over hebt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Oranje is volgens mij dat er 1 of beide codecs 'kapot' zijn of dat ze niet geinstalleerd staan. Kan ook nog zo zijn wat meestal bij een playlist voorkomt is dat ze oranje worden weergegeven als de filepath niet meer bestaat.

Verwijderd

Topicstarter
De pc is als volgt opgebouwd,
C-partitie--> Windows Xp Home SP2
D-partitie--> staat de map muziek

Je start WMP op en je klikt op een willekeurig liedje en hij geeft alles oranje weer, sluit je dan WMP af en start hem meteen erna opnieuw op dan speelt hij dezelfde liedjes wel netjes af.
*zonder ook maar iets veranderd te hebben, dus plaats van liedjes etc, niets aan veranderd*
Pagina: 1