Ik heb een week geleeden een Sweex 5.1 Geluidskaartje gekocht maar ik krijg het verdamde ding maar niet op 5.1 aan de gang! Ik heb al vanalles met de driver geprobeerd, alles netjes geïnstaleerd, wat settings bij configruatie scherm veranderd. Maar ik krijg nog steeds maar 2.1 geluid, terwijl ik wel 5.1 wil
. Daarvoor heb ik het ding immmers gekocht, anders was mijn onboard ook wel goed geweest
.
Nou heb ik ook al een mail gestuurd naar sweex maar die geven ook maar geen antwoord. Ik ben in iedergeval zo ver gekomen dat ik nooit meer iets van sweex koop!
Maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, dus dat ik wel 5.1 geluid krijg?
En mijn 5.1 setje is de Creative Inspire T6060 5.1, niet slecht voor een prijsje, of niet
Nou heb ik ook al een mail gestuurd naar sweex maar die geven ook maar geen antwoord. Ik ben in iedergeval zo ver gekomen dat ik nooit meer iets van sweex koop!
Maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, dus dat ik wel 5.1 geluid krijg?
En mijn 5.1 setje is de Creative Inspire T6060 5.1, niet slecht voor een prijsje, of niet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 17:17 ]