ASUS TV FM 7134(PAL) drivers en software

Pagina: 1
Acties:
  • 797 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
Ik heb hier een oud tv kaartje liggen wat ik eigenlijk weer wil gaan gebruiken.

Het gaat om een ASUS TV FM 7134(PAL). Nu heb ik de drivers kunnen vinden. De software die er bij zat niet meer.

Ik weet niet weer welke software dat was. Maar ik ben iig opzoek naar een programma dat kan opnemen en kan afspelen. En het liefst eentje die snel is met zappen. Mijn dank is groot

Ik heb gegoogled maar kom eigenlijk niet aan goede software....

[ Voor 8% gewijzigd door Limbeckx op 20-10-2006 18:13 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Je kan als het goed is DScaler gebruiken ermee :) (volgens mij heeft mn broertje dezelfde namelijk..)
Als je eenmaal de drivers hebt geinstalleerd, werkt het wel met DScaler :P, het beste programma voor tv kijken op je pc :)... Opnemen heb je wel redelijk zware pc voor nodig wil je dat vloeiend kunnen doen...

Home Assistant Configuratie V&A

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
Het probleem is dus dat ik via een server wil opnemen en daarna streamen. Ik kan geen goed programmatje vinden wat dat kan. Alleen Robe ofzo maarja daar heb je een P4 2400 mhz voor nodig. En zo snel is mijn servertje niet.

Maar ik ge deze even proberen

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Overigens heb ik nog geen programma gezien dat mooier beeld geeft met mijn tv kaart zitten goede deinterlace filters en ruisfilters in :).
Ik heb de 'Hauppauge WinTV PCI-FM', of bij die van mn broertje dus diegene die jij hebt...

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Hoi,
Ik Ben ook op zoek naar een software en ook voor een tv/fm kaar van asus 7134

bscaler krijg ik niet geinstallert heb je meschien een andere link?
of een andere software ( Geen Christv!!! )

Ik heb een msi moederbord en een Ai Redion X800XT videokaart, 1,5 gb werkgeheugen, 500gb hardeschijf.
Mvg. Blaster