Aangezien je op de grote Visa topic geen vragen mag stellen ivm een probleem open ik maar zelf eentje.
Gister heb ik Vista RC2 geinstalleerd op een 10gb partitie (verder geen ander OS geinstalleerd.)
Verbazing 1 was al tijdens deze installatie.Deze nam namelijk ruim 2 uur in beslag
Ook heel vaak leek er of er niets gebeurde, geen HD lampje die knipperde enz.
Nadat eindelijk alles klaar was, liep Vista op zich goed. Internette ging zoals normaal.
Toen ik daarna ATI drivers gedownload had , kwam verbazing nr 2. Het wachten totdat het bestand gereed was om te installeren nam zeker 5 minuten (dus niet het downloaden zelf, dat was al gebeurd)
Driver installeren nam weer erg veel tijd in beslag.
Nu vraag ik me het volgende af. Zou dit te maken hebben met het feit dat ik maar 10gb ruimte heb of toch niet?
Specs van mijn systeem zijn:
AMD Athlon 64-bit +3200 (socket 754, oudje dus)
1024mb DDR 400
Radeon X800XT Platinum Edition AGP
WD 120gb S-ATA HD (hier is VISTA op geinstalleerd)
60 gb ATA HD via S-ATA aan mn mobo aangesloten
Via Device manager heb ik trouwens gezien dat bij beide schijfen achter PARTITION STYLE: MASTER BOOT RECORD (MBR) staat Dit terwijl dus Vista op de 120 schijf geinstalleerd is.
Tevens is mijn Disk data transfer rating 2,5 , en dit met een S-ATA schijf
Gister heb ik Vista RC2 geinstalleerd op een 10gb partitie (verder geen ander OS geinstalleerd.)
Verbazing 1 was al tijdens deze installatie.Deze nam namelijk ruim 2 uur in beslag
Ook heel vaak leek er of er niets gebeurde, geen HD lampje die knipperde enz.
Nadat eindelijk alles klaar was, liep Vista op zich goed. Internette ging zoals normaal.
Toen ik daarna ATI drivers gedownload had , kwam verbazing nr 2. Het wachten totdat het bestand gereed was om te installeren nam zeker 5 minuten (dus niet het downloaden zelf, dat was al gebeurd)
Driver installeren nam weer erg veel tijd in beslag.
Nu vraag ik me het volgende af. Zou dit te maken hebben met het feit dat ik maar 10gb ruimte heb of toch niet?
Specs van mijn systeem zijn:
AMD Athlon 64-bit +3200 (socket 754, oudje dus)
1024mb DDR 400
Radeon X800XT Platinum Edition AGP
WD 120gb S-ATA HD (hier is VISTA op geinstalleerd)
60 gb ATA HD via S-ATA aan mn mobo aangesloten
Via Device manager heb ik trouwens gezien dat bij beide schijfen achter PARTITION STYLE: MASTER BOOT RECORD (MBR) staat Dit terwijl dus Vista op de 120 schijf geinstalleerd is.
Tevens is mijn Disk data transfer rating 2,5 , en dit met een S-ATA schijf
[ Voor 11% gewijzigd door seninha op 20-10-2006 14:29 ]