Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[productsurvey]Hoe maak ik een survey van een nieuw product?

Pagina: 1
Acties:

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik wil een survey maken van een product dat nog niet in de productsurvey database staat, en nou kan ik nergens vinden hoe dat dan moet. Als ik zoek in de database staat hij er (vanzelfsprekend) nog niet, en in de PW is hij wel te vinden maar daar is geen linkje om er een survey van te maken. De productsurvey FAQ heeft er ook geen informatie over.

Het gaat trouwens om de volgende producten:
-Intel Core 2 Duo E6400 (boxed)
-Gigabyte GA-965P-DS3
-Samsung ML-1610

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

AtleX schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:49:
Ik wil een survey maken van een product dat nog niet in de productsurvey database staat, en nou kan ik nergens vinden hoe dat dan moet. Als ik zoek in de database staat hij er (vanzelfsprekend) nog niet, en in de PW is hij wel te vinden maar daar is geen linkje om er een survey van te maken. De productsurvey FAQ heeft er ook geen informatie over.

Het gaat trouwens om de volgende producten:
-Intel Core 2 Duo E6400 (boxed)
-Gigabyte GA-965P-DS3
-Samsung ML-1610
Bij de Gigabyte GA-965P-DS3 heb je gewoon een tabje productsurvey, en daar kun je dan een nieuwe survey toeveogen. Raar is wel, dat het productsurvey tabje bij de andere 2 producten niet aanwezig is :?

Edit:
Het lijkt er op dat je voor Laster printers in het algemeen geen productsurveys kan maken.
Voor processoren zie ik de logica niet.

Als je bij een categorie kijkt in de pricewatch, zie je een kolom PRS. Als hier niets in staat, kun je geen productsurvey aanmaken. Als hier lege grijze box staat, kan het wel, maar is er nog geen. De gekleurde spreken voor zich, lijkt me zo.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZoo op 20-10-2006 14:07 . Reden: Aanvulling ]

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fixed, de criteriacombinaties waren blijkbaar niet gekoppeld aan de nieuwe indeling van de categorie Processors. Via http://tweakers.net/productsurvey/139605 kan je vanaf nu wel een Productsurvey toevoegen.
Hetzelfde geldt voor deze categorie, via http://tweakers.net/productsurvey/142060 kan je wel een survey toevoegen.
Hmm, hier moet * Femme naar kijken, want in de back-end kan ik de twee subcategorieën van Laserprinters helemaal niet selecteren, waardoor het niet mogelijk is om daar een Productsurvey voor in te vullen.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Duidelijk, moet ik voor het niet kunnen kiezen van die Samsung laserprinter een report aanmaken in de Devtrack?

• Robin
  • Niet online
Dat kan je beter even niet doen, omdat ik liever even wacht op * Femme . Er zal zekers wat anders aan de hand zijn en daarvoor hoeven we niet bij een developer aan de bel te trekken. En mocht er iets missen dan kan ik beter het report maken, aangezien het de back-end betreft en niet iets waar je als bezoeker zijnde direct mee te maken heb.

• Robin
  • Niet online
* Femme heeft het probleem opgelost door in de database handmatig de juiste koppelingen te leggen, zodat het weer mogelijk is om survey te schrijven voor die categorieën. Doordat er nieuwe criteriacombinaties waren gemaakt en die subcategorie al surveys had, was het niet mogelijk om via de DSP de oude criteria te veranderen naar de nieuwe. Via http://tweakers.net/productsurvey/119315 kan je je survey van je printer plaatsen.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ok, opgelost dus. :)

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Nog een vraag, waarom kan ik geen productsurvey van mijn geheugen toevoegen?

• Robin
  • Niet online
Vanwege dezelfde reden waardoor het niet mogelijk was om een survey te bakken van processors, en laserprinters: de nieuwe categorieën zijn niet toegevoegd aan de bestaande criteraicombinaties. Nu zou je wel je geheugen moeten kunnen reviewen. Ik ben bezig om alle categorieën na te lopen en de ontbrekende categorieën toe te voegen aan de Productsurvey, zodat alle rubrieken aan bod kunnen komen in de PS.
Pagina: 1