Ik zal er wel gruwelijk overheen kijken, maar ik kan het dus iet voor elkaar krijgen.
Uit pure nostalgie heb ikcarmagedoon 2 weer eens installed. Deze werkte niet goed (onder winxp MCE), waardoor ik van plan was eens met de compatibiliteitsmodus te gaan spelen, kijken of dat werkte.
Nu kan ik die modus nergens meer vinden
Het zou moeten zijn (uit geheugen, en uit de FAQ)
* zoek naar het opstart bestand van het spel
* klik met je rechter muisknop op bestand
* selecteer in het role-down menu "eigenschappen"
* selecteer de "Compatibiliteit" tab
* in de "Compatibiliteitsmodus" tabel vink "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:" aan, kies wederom "Windows 98 / Windows Me" in het role-down menu
* klik nogmaals opstart bestand
Ware het niet dat ik dus helemaal geen tabblad heb met die functie. Heb alleen algemeen en samenvatting, verder niets. Toch kan ik me herinneren dat ik het meedere alen heb toegepast, zij het een hele tijd geleden.
Hoe krijg ik het voor elkaar? (die modus, niet het spel, dat werkt inmiddels naar behoren)
Uit pure nostalgie heb ikcarmagedoon 2 weer eens installed. Deze werkte niet goed (onder winxp MCE), waardoor ik van plan was eens met de compatibiliteitsmodus te gaan spelen, kijken of dat werkte.
Nu kan ik die modus nergens meer vinden
Het zou moeten zijn (uit geheugen, en uit de FAQ)
* zoek naar het opstart bestand van het spel
* klik met je rechter muisknop op bestand
* selecteer in het role-down menu "eigenschappen"
* selecteer de "Compatibiliteit" tab
* in de "Compatibiliteitsmodus" tabel vink "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:" aan, kies wederom "Windows 98 / Windows Me" in het role-down menu
* klik nogmaals opstart bestand
Ware het niet dat ik dus helemaal geen tabblad heb met die functie. Heb alleen algemeen en samenvatting, verder niets. Toch kan ik me herinneren dat ik het meedere alen heb toegepast, zij het een hele tijd geleden.
Hoe krijg ik het voor elkaar? (die modus, niet het spel, dat werkt inmiddels naar behoren)