Toon posts:

[Feat] Bladeren op T.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal al wel veel vaker gevraagd zijn maar ik probeer het gewoon nog eens.
Kunnen jullie alsjeblieft de bladersystemathiek van de tweakers site aanpassen.
De dropdown met "volgende pagina" is echt niet meer van deze tijd.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ach, zo een ramp is dat nou ook weer niet. Bovendien kan je via http://tweakers.net/my.tnet/?action=layout het aantal reacties op de pagina verhogen waardoor je zowat alle reactie kunt laten zien van een thread.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Wel iets om te veranderen in de toekomst imo. Maar zo'n haast heeft het nu ook weer niet. Je wil zelden verder lezen naar de volgende pagina. Ook zijn er niet zo heel vaak genoeg reacties, tenzij je alle negatief beoordeelde reacties ook wil lezen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die bladersystemathiek waar jij op doelt wordt alleen in de reacties gebruikt omdat daar ooit een bepaalde technische reden voor was (de volgorde van de reacties is door niveau's en vertakkingen niet makkelijk uit de database opvraagbaar). Nu wordt die volgorde al client side uit alle data van de reacties bepaald zodat het ook nauwelijks meer invloed op de prestaties heeft om een net paginaoverzichtje te maken. Het is dat binnenkort maar eens gedaan moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
DEVoTi0N schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:40:
Wel iets om te veranderen in de toekomst imo. Maar zo'n haast heeft het nu ook weer niet. Je wil zelden verder lezen naar de volgende pagina. Ook zijn er niet zo heel vaak genoeg reacties, tenzij je alle negatief beoordeelde reacties ook wil lezen.
Je bent waarschijnlijk gewend aan een door jou ingesteld groot aantal reacties op een pagina.
Bij de default van 40 moet je best wel vaak bladeren. Zeker in threaded view als er grote threads ontstaan.

Ik ben verder blij dat Femme heeft aangegeven dat een verandering wel in de lijn der verwachtingen ligt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
hij heeft wel een punt. hij werkt niet eens in firefox... dwz, bij een 'onchange' gaat dat ding af, maar hij staat al op 'volgende pagina' en ik wil naar de volgende pagina, dus moet hem dan eerst veranderen in iets anders, en vervolgens weer naar 'volgende pagina' om daar hene te gaan

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Als je dan toch van plan bent om het te veranderen, waarom zou je een gepagineerde layout maken, en niet bijvoorbeeld een slider waarmee je door de pagina's kunt scrollen. Het feit dat dit behoorlijk web 2.0 achtig is maakt het niet minder gebruiksvriendelijk vind ik. Vergelijk het met een website. je klikt toch ook niet op "volgende 10 pixels" om omlaag te scrollen?

Voorbeeldje:
- http://www.cyberdummy.co.uk/test/slider/

[ Voor 7% gewijzigd door gvdh81 op 31-10-2006 12:58 ]

Pagina: 1