Toon posts:

Command Bar in IE7 weg...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik heb even een vraagje:

Ik heb gisteren IE7 geïnstalleerd, maar zojuist is mijn 'Command Bar' spontaan verdwenen (dat ding met knoppen als 'Home', 'Print' en 'Full Screen' en zo). Ik heb op alle balken bovenin beeld rechts geklikt, maar krijg niet de optie hem weer zichtbaar te maken. Ook onder 'View' en 'Toolbars' staat 'ie niet meer. Daar zat volgens mij ook een optie om hem aan te passen, ook die optie is verdwenen.

Weet iemand hoe ik die balk met die opties weer terug krijg?

Alvast bedankt!

Verwijderd

IE7 heeft een iets andere interface, anders F11.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 10:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met F11 krijg ik de optie 'Full Screen' en terug, maar ik wil die balk weer terug. Ik heb hem tot vanmorgen in IE7 ook gewoon gehad (en zitten aanpassen tot ik er tevreden over was).

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-07 15:14

JohnD

Bernd

heb je IE al eens gereset?

internet options --> advanced --> reset

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Tja, computer heeft een paar uurtjes uitgestaan, en nu is 'ie er weer. Mocht het nog eens gebeuren, hoe ik je tip in mijn achterhoofd.

Bedankt voor de reacties!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Volgens mij kun je die balk ook weer tevoorschijn halen door even op "alt" te rammen. Weet het niet zeker omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik met IE7 gespeeld heb.

Verwijderd

Je kunt de icoontje heel erg makkelijk terugkrijgen.
Je klikt naast de tabs en dan rechtermuisknop opdrachtbalk aanpassen --> opdracht toevoegen/verwijderen.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

bonzz.netninja

Niente baffi

Tjoekie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:01:
Volgens mij kun je die balk ook weer tevoorschijn halen door even op "alt" te rammen. Weet het niet zeker omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik met IE7 gespeeld heb.
klopt, de alt knop brengt de balk terug

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Pagina: 1