Ik was heel blij met mijn nieuwe onderdeeltjes... 
Asus P5LD2-VM-DH DualCore MoBo
Intel Pent-IV 3,4 Ghz DualCore
2048 DDRII-667 (Kingston)
Nvidia EN7600 GS
Het ene probleem na het andere...
Nu ben ik zover dat eindelijk mijn HD én CD-Rom herkend wordt...
Heb ze nu aan 1 IDE kabel hangen (master/slave) op het Pri IDE slot..
Probleem is dat ik met geen mogelijkheid mijn brander herkend krijg.. Hij wil em niet vinden.
Deze heb ik aangesloten op het Pri EIDE slot... Als master/slave en cable select geprobeerd.
Owrdt NIET herkend.. (ook niet in Bios)
Heb de IE87???? controlller in Bios nagekeken van pri EIDE slot en deze is enabled??
Brander heeft wel altijd gewerkt... hij krijgt ook voeding (lampjes knipperen)
Ben nu op een punt dat ik NIXXX meer van snap.. (ben ook geen hele grote held met PC's)
Kan het zijn dat dit moederbord maar 2 IDE apparaten ondersteund?????
Heb ook gelezen dat het Pri-EIDE slot voor 2 IDE HDD's is... maar mijn Master HDD moet toch altijd op het Pri IDE slot???? (de Blauwe en niet de rose/rode)??
Iemand nog suggesties...?
Nog een ander klein probleem is dat de MIC van mijn headset ineens niet wertk... :S:S
Geluid wel alleen geen MIC.. Heel irritant.. Ook vanalles geprobeerd..
Denk dat ik gewoon PCI soundcard erin ga zetten om toch MIC te hebben.. (moet kunnen ouwehoeren in CounterStrike
)
Alle tips/suggesties zijn welkom

.
Asus P5LD2-VM-DH DualCore MoBo
Intel Pent-IV 3,4 Ghz DualCore
2048 DDRII-667 (Kingston)
Nvidia EN7600 GS
Het ene probleem na het andere...
Nu ben ik zover dat eindelijk mijn HD én CD-Rom herkend wordt...
Heb ze nu aan 1 IDE kabel hangen (master/slave) op het Pri IDE slot..
Probleem is dat ik met geen mogelijkheid mijn brander herkend krijg.. Hij wil em niet vinden.
Deze heb ik aangesloten op het Pri EIDE slot... Als master/slave en cable select geprobeerd.
Owrdt NIET herkend.. (ook niet in Bios)
Heb de IE87???? controlller in Bios nagekeken van pri EIDE slot en deze is enabled??
Brander heeft wel altijd gewerkt... hij krijgt ook voeding (lampjes knipperen)
Ben nu op een punt dat ik NIXXX meer van snap.. (ben ook geen hele grote held met PC's)
Kan het zijn dat dit moederbord maar 2 IDE apparaten ondersteund?????
Heb ook gelezen dat het Pri-EIDE slot voor 2 IDE HDD's is... maar mijn Master HDD moet toch altijd op het Pri IDE slot???? (de Blauwe en niet de rose/rode)??
Iemand nog suggesties...?
Nog een ander klein probleem is dat de MIC van mijn headset ineens niet wertk... :S:S
Geluid wel alleen geen MIC.. Heel irritant.. Ook vanalles geprobeerd..
Denk dat ik gewoon PCI soundcard erin ga zetten om toch MIC te hebben.. (moet kunnen ouwehoeren in CounterStrike
Alle tips/suggesties zijn welkom
.
[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 11:15 ]