Ik ben bezig met de volgende website http://www.deviswereld.nl/dvw
Hier kunnen via 'winkel', producten worden toegevoegd aan de winkelwagen. Wanneer een product wordt toegevoegd, komt deze in de sessie te staan en wordt het toegevoegde product getoond in de winkelwagen. Wanneer dan nogmaals een product wordt toegevoegd aan de winkelwagen, wordt het product wat al in de winkelwagen staat, opeens vervangen door het nieuwe product. Het is echter de bedoeling dat het nieuwe product extra aan de sessievariabele wordt toegevoegd. Ik snap niet wat hij verkeerd doet.
De volgende code (in index.php) gebruik ik om de sessie te vullen
Hier kunnen via 'winkel', producten worden toegevoegd aan de winkelwagen. Wanneer een product wordt toegevoegd, komt deze in de sessie te staan en wordt het toegevoegde product getoond in de winkelwagen. Wanneer dan nogmaals een product wordt toegevoegd aan de winkelwagen, wordt het product wat al in de winkelwagen staat, opeens vervangen door het nieuwe product. Het is echter de bedoeling dat het nieuwe product extra aan de sessievariabele wordt toegevoegd. Ik snap niet wat hij verkeerd doet.
De volgende code (in index.php) gebruik ik om de sessie te vullen
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| session_start(); if(isset($_GET['productid']) and isset($_GET['verhoog'])) { $winkelwagen = array(); $winkelwagen[0] = $_GET['add']; $winkelwagen[$_GET['add']] = $winkelwagen[$_GET['add']]++; $_SESSION['winkelwagen'] = $winkelwagen; $_SESSION['winkelwagen'][$_GET['productid']]++; } print_r($_SESSION['winkelwagen']); |