Pffffff... Je hebt soms van die dagen. Ik ben al een eeuwigheid (bijna 1,5 uur) aan het zoeken naar een oplossing voor een vrij bijzonder probleem. Op ons bedrijf hebben we een heilige share, waar al ons werk staat, en waar dus bijna iedereen gebruik van maakt. Maar sinds een paar dagen verdwijnen er mappen. Het begin met mappen die begonnen met een A, daarna een B, en de rest spreekt voor zich lijkt me. Gelukkig is er van alles meer dan 1 backup, dus het is niet het einde van de wereld, maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig wie of wat er zo aan het plagen is.
Nu ben ik dus al een tijdje op zoek naar een tooltje waarmee ik dit makkelijk kan onderzoeken. Ik heb er al één gevonden (MS Log Parser), maar dit is ook niet echt een tool waar je binnen een paar minuten achter bent hoe het werkt. Zouden jullie me misschien kunnen helpen met een andere tool, of een goede query voor logparser?
Nu ben ik dus al een tijdje op zoek naar een tooltje waarmee ik dit makkelijk kan onderzoeken. Ik heb er al één gevonden (MS Log Parser), maar dit is ook niet echt een tool waar je binnen een paar minuten achter bent hoe het werkt. Zouden jullie me misschien kunnen helpen met een andere tool, of een goede query voor logparser?