Hallo,
Ik heb een HP Compaq nx9105 in mijn bezig al 2 jaar. Werkt top, bijna nooit problemen mee.
Nou sluit ik hem af op "de manier zoals het niet hoort"
, dus wilde ik hem weer aanzetten kreeg ik alleen maar vage strepen kleuren blokken en dan een soort lijn met aan 1kant donkerder dan aan de andere en de lijn gaat steeds van boven naar beneden.
Ik dus proberen om hem weer gewoon te laten werken en heb hem toen via vga aan een externe monitor aangesloten na een aantal x op FN F4 gedrukt te hebben kreeg ik beeld op dat externe scherm en nog een keer drukken weer beeld op mijn laptopscherm.
Nja een tijdje niet gehad en anders snel aan een exterene monitor gehangen en zo weer opgelost maar dit is niet de bedoeling natuurlijk.
Ik hem mijn computer al opnieuw geinstalleerd (dat moest ik zowiezo alsnog doen) maar het probleem blijft.
En ik kan niet zonder externe monitor hem terug zetten.
Het gebeurt dus als:
-verkeerd afsluit
-opnieuw opstart
-soms ook gewoon na het afsluiten
Oplossing nu is:
-exterene monitor aansluiten op vga
-paar keer op FN F4 drukken krijg ik weer beeld op mijn laptop monitor
-beelscherm resolutie terug zetten naar hoge instelling
Heeft iemand mischien een opslossing want verder werkt hij nog top.
Martijn
Ik heb een HP Compaq nx9105 in mijn bezig al 2 jaar. Werkt top, bijna nooit problemen mee.
Nou sluit ik hem af op "de manier zoals het niet hoort"
Ik dus proberen om hem weer gewoon te laten werken en heb hem toen via vga aan een externe monitor aangesloten na een aantal x op FN F4 gedrukt te hebben kreeg ik beeld op dat externe scherm en nog een keer drukken weer beeld op mijn laptopscherm.
Nja een tijdje niet gehad en anders snel aan een exterene monitor gehangen en zo weer opgelost maar dit is niet de bedoeling natuurlijk.
Ik hem mijn computer al opnieuw geinstalleerd (dat moest ik zowiezo alsnog doen) maar het probleem blijft.
En ik kan niet zonder externe monitor hem terug zetten.
Het gebeurt dus als:
-verkeerd afsluit
-opnieuw opstart
-soms ook gewoon na het afsluiten
Oplossing nu is:
-exterene monitor aansluiten op vga
-paar keer op FN F4 drukken krijg ik weer beeld op mijn laptop monitor
-beelscherm resolutie terug zetten naar hoge instelling
Heeft iemand mischien een opslossing want verder werkt hij nog top.
Martijn