Ik zit hier met een vreemd probleem. De situatie is als volgt. Ik heb een Demon ADSL verbinding met als router een Sitecom WL114 v2. Mijn desktop PC maakt een verbinding via een Linksys WUSB54 usb-adapter; daarnaast gebruik ik nog een Dell Latitude D510 laptop. Als de laptop is uitgeschakeld werkt de desktop zonder enig probleem. Echter, zodra ik de laptop aanzet kan ik niet of nauwelijks meer verbinding maken met de desktop. IP-adres krijgen duurt heel lang, signal strength gaat naar 'very low', data komt soms wel en soms weer niet binnen, er is geen peil op te trekken. Het lijkt er dus op dat de laptop het signaal van de desktop 'wegdrukt'. Zowel de laptop, desktop als router beschikken over de meest up-to-date firmware/drivers. Hetzelfde probleem doet zich trouwens ook voor als ik de Sitecom router vervang door een Linksys router.
Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand kan zijn. Iemand die wel een idee heeft?
Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand kan zijn. Iemand die wel een idee heeft?
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade