*edit* zag net titel...beetje weinig info
sry
hoi hoi,
Kep afgelopen week nieuw mobo geinstalleerd(D5W) en nieuwe video kaart(sapphire x1900xtx 512Mb)
Heb nog geprobeerd voordat ik instaleerde registry met sysprep "schoon" te maken zodat ik niet al te veel problemen zou hebben met het nieuwe mobo
maja geluk zat niet mee...hij wil niet opstarten in windows xp
(ps. vista helemaal geen problemen met nieuw hardware, moest wel ff overnieuw activeren
)
maja moet dus nieuwe windows xp install op, hier ligt het probleem:
Nadat windows setup alle files gekopiert heeft, start hij overnieuw op, hierna zou hij eigenlijk moeten beginnen met de setup (toch?) maar hij boot in safe mode, waarbij hij de volgende error geeft
"Windows XP setup cannot run under safe mode"
ik heb het nu al geprobeerd met verschilende cd's en verschillende edities van windows, steeds zelfde probleem
Google, veel te vinden maar geen oplossing, en op GOT probleem niet bekent?
Weet iemand de oplossing hiervan?
ik wordt langzaam gek hiervan
systeem specs:
mobo : P5W DH deluxe
cpu : Pentium D 930
vga : Sapphire x1900xtx 512Mb
voeding : 500 watt
ps. kom nu ook niet meer in vista, omdat setup boot ini aanpast heeft?
hoi hoi,
Kep afgelopen week nieuw mobo geinstalleerd(D5W) en nieuwe video kaart(sapphire x1900xtx 512Mb)
Heb nog geprobeerd voordat ik instaleerde registry met sysprep "schoon" te maken zodat ik niet al te veel problemen zou hebben met het nieuwe mobo
maja geluk zat niet mee...hij wil niet opstarten in windows xp
(ps. vista helemaal geen problemen met nieuw hardware, moest wel ff overnieuw activeren
maja moet dus nieuwe windows xp install op, hier ligt het probleem:
Nadat windows setup alle files gekopiert heeft, start hij overnieuw op, hierna zou hij eigenlijk moeten beginnen met de setup (toch?) maar hij boot in safe mode, waarbij hij de volgende error geeft
"Windows XP setup cannot run under safe mode"
ik heb het nu al geprobeerd met verschilende cd's en verschillende edities van windows, steeds zelfde probleem
Google, veel te vinden maar geen oplossing, en op GOT probleem niet bekent?
Weet iemand de oplossing hiervan?
systeem specs:
mobo : P5W DH deluxe
cpu : Pentium D 930
vga : Sapphire x1900xtx 512Mb
voeding : 500 watt
ps. kom nu ook niet meer in vista, omdat setup boot ini aanpast heeft?
[ Voor 2% gewijzigd door RamsesII op 20-10-2006 08:08 . Reden: wazige titel ]