Hebbende een draaiend Gentoo system heb ik pdfjam geinstalleerd voor de wat merkwaardigere zaken met pdf:
[ebuild R ] app-text/pdfjam-1.20 51 kB
nou heb ik in LaTeX een A3 poster gemaakt en deze wil ik "oprekken" naar A0 formaat. Het enige dat ik wil doen is het paper formaat veranderen...
Nou was ik zo naief om te denken dat dit heel makkelijk zou gaan:
pdfjoin poster.pdf --paper a0paper --outfile posterA0.pdf
of iets in die geest.. Helaas: pdfinfo staat erop dat het nog A3 is... en eigenlijk na wat testen mag ik alles neer zetten ipv a0paper. Als ik pdfjoin draai met --paper SemyonPaper gaat pdfjoin ook heel vrolijk aan de slag.
Kan ik het met pdfjam regelen?
Zijn er misschien andere handige packages om dit te doen onder linux? Bijvoorkeur command prompt zodat ik het kan scripten...
[ebuild R ] app-text/pdfjam-1.20 51 kB
nou heb ik in LaTeX een A3 poster gemaakt en deze wil ik "oprekken" naar A0 formaat. Het enige dat ik wil doen is het paper formaat veranderen...
Nou was ik zo naief om te denken dat dit heel makkelijk zou gaan:
pdfjoin poster.pdf --paper a0paper --outfile posterA0.pdf
of iets in die geest.. Helaas: pdfinfo staat erop dat het nog A3 is... en eigenlijk na wat testen mag ik alles neer zetten ipv a0paper. Als ik pdfjoin draai met --paper SemyonPaper gaat pdfjoin ook heel vrolijk aan de slag.
Kan ik het met pdfjam regelen?
Zijn er misschien andere handige packages om dit te doen onder linux? Bijvoorkeur command prompt zodat ik het kan scripten...