Toon posts:

P4i65G geen USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een ASROCK P4i65G mobo doet het leuk, MAAR de usb-poortjes reageren niet: ze geven wel stroom maar als ik een usbdevice eraan hang ziet windows xp helemaal niets: suggesties?

Cheers,

Wouter

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Chipset drivers geïnstalleerd?

🖥️ | 🚗

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Geef eens iets meer info aub.
De USB poorten staan dus wel gewoon bij Windows apparaatbeheer?
Welke USB apparaten heb je zoal geprobeerd?

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
staan er niet bij, en geprobeerdr cardreader en usb modempje:
ik zojuist geprobeerd laatste chipset drivers er maar overheen te flikkeren maar dan krijg ik dus gewoon een vage foutmelding:' kan apparaat voor stuurprogramma niet vinden;...

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als je USB poorten niet goed in het apparaatbeheer staan is het een probleem met de stuurprogramma's. Deze zouden gewoon bij de chipsetdrivers moeten zitten (op cdtje bij mobo). Als ze niet vanzelf goed herkend worden kun je ook altijd nog proberen om handmatig de stuurprogramma's toe te wijzen.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
HEt is opgelost.. de eigenaresse van deze computer had usb in de bios uitgezet zodat ie sneller opstartte....
ik kan natuurlijk een lang verhaal beginnen over sekses en techniek, maar dat is voor een ander moment.
Iig bedankt voor de hulp dit topic bij deze gesloten!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:02:
HEt is opgelost.. de eigenaresse van deze computer had usb in de bios uitgezet zodat ie sneller opstartte....
ik kan natuurlijk een lang verhaal beginnen over sekses en techniek, maar dat is voor een ander moment.
Iig bedankt voor de hulp dit topic bij deze gesloten!
en iemand van het mannelijke geslacht post dus een topic zonder in de bios te kijken :+
Pagina: 1