Teac 32-speed SCSI, wel of niet doen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Topicstarter
Hoi iedereen

Ik overweeg de aanschaf van bovengenoemde cd-romspeler vanwege mijn goeie ervaringen met TEAC :)

Heeft iemand tips dat ie zegt: aan of afraden...

'k ben benieuwd... weinig winkels in nederland hebben hem volgens o.a. de pricewatch :-/

'k heb al een teac cd-r55s 4x12 writer. Die snort al 2 jaar vrolijk door zonder enige problemen, maar m'n plextor 12/20 begint 't allemaal wat somber in te zien op dit moment (ook iets meer dan 2 jaar oud)

Wie o wie kan een uitspraak doen :)

Tnx alvast

Groetjes

plankie

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
Ik heb tot nu toe ook zeer goede ervaringen met TEAC, echt goede kwaliteit, ik heb ook die brander en inmiddels 3000 cd''s later brand hij nog steeds als de beste, ik heb ook een scsi plextor 32 lezen gehad, maar die was na 4 maanden al verrot toen een half jaar later terug gestuurd een binnen 3weken een compleet nieuwe dus service was wel goed (plextor heeft ook een goede naam), mijn neef heeft met deze cd-rom speler ook al tot 2 keer toe problemen gehad zijn derde exemplaar was echter perfect een draaid al anderhalf jaar goed!.

Maar met die teac lezer heb ik geen ervaring, die brander fikt zeer goed.

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Prima spelertje, heb er een (CD32S geloof ik)ongeveer een jaar gehad en was er tevreden over. Ben destijds overgestapt op een Plextor vanwege de betere
edit:
DAE
.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:36
Ik heb het IDE model van die cd-rom speler, en die doet het, na 3 jaar, nog steeds heel erg goed.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Zeer aan te raden. Leest alle formaten. Teac is een heel goed merk naar mijn mening. Ik heb de cd-r55s ook al meer dan 1,5 jaar en hij doet het nog steeds perfect. Ook zeer geregeld firmware updates.

PaCKo

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Topicstarter
Juist omdat ik zulke goede ervaringen heb met de CD-R55S en iets mindere ervaringen met plextor wilde ik d'r eentje aanschaffen

Hoe zit het met de DAE(snelheid) van de CD32S en het lawaai (wat bij mijn exemplaar van plextor nogal erg veel is zo nu en dan) wat deze speler veroorzaakt ?

Inderdaad heeft Teac regelmatig firmwareupgrades en dat vind ik op zich een goed teken wat betreft de ontwikkeling van de drives. Sommige hebben gewoon een firmware 1.0 en daar moet je 't maar mee doen.

Wie weet waarom zijn d'r eigenlijk zo weinig winkels zijn die 'm verkopen als het zulke goede drives zijn... echt duur zijn ze niet maar de verkrijgbaarheid is in nederland wel erg laag :-(

Volgens pricewatch alleen Alternate en Chicon
in de Computer Totaal kom je ze nauwelijks tegen (ben nog zoekende :-)

Tnx voor jullie antwoorden in ieder geval !
Pagina: 1