Toon posts:

geluidskaart vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren musici,
Heb vandaag mijn Presonus inspire 1394 audio interface binnen gekregen.
Kado-tje van interface,bij een 2 jarig abbo op hun blad
Heb nu op dit moment een M-audio audiophile 24/96 in m'n kast zitten.
Aangezien ik pas een goed jaartje bezig ben met het produceren van dance music en dus nog niet van alle markten thuis ben.Vroeg ik me af of ik dus nu meteen die m-audio kaart eruit moet trekken en de presonus moet connecten
Ben ik zowizo wel van plan al is het maar alleen om te kijken hoe het klinkt.Ben ook zelf wel van mening dat de presonus een betere kaart is,maar zeker weten doe ik dat dus niet vandaar deze post.
Heren,ik hoor van u,.........

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Graag een duidelijke omschrijving van je probleem, je vraag en een uitleg van hetgeen je zelf al geprobeerd hebt.

Daarna zijn er vast wel wat heren die wat van zich willen laten horen ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-01 12:11
eerst nog even eventuele oude drivers verwijderen kaart installeren en dan nieuwe drivers

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-02 15:00
Kan je ze niet gewoon er allebei in zetten? Moet je misschien wat veranderen in je sound instellingen, maar als je toch gaat proberen?

"That was left handed..." - JJH

Verwijderd

Topicstarter
Oscar the Grouch schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:00:
Graag een duidelijke omschrijving van je probleem, je vraag en een uitleg van hetgeen je zelf al geprobeerd hebt.

Daarna zijn er vast wel wat heren die wat van zich willen laten horen ;)
Heel simpel gezegt is:
Wat is een betere audio kaart,de m-audio audiophile 24/96 of de presonus inspire?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat mag je dus zelf opzoeken, reviews zijn er niet voor niets - en GoT is een en al ervaringen :o

Als je niet veel gevonden hebt ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je in het verkeerde subforum zit te kijken. Geluid valt tot nader orde onder Audio, Video & Hifi...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.