standaard op score 0 reageren

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb al een behoorlijk lange tijd last van dat mijn reacties standaard op het niveau 0 worden geplaatst. Ik vind dit behoorlijk irritant omdat het naar mijn mening de bedoeling van een reactie is dat andere mensen hem ook kunnen lezen. En aangezien de meeste mensen hun filter op +1 hebben staan kunnen ze mijn reactie dus niet zien.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dit zo is, als ik nou hevig zou flamen of iets dergelijks, zou ik het nog kunnen snappen. Maar dit is volgens mij niet het geval....
Zou een van de mods hier misschien iets aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik denk dat dat komt doordat jouw karma -2 is.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
Ja, hier begrijp is dus helemaal niets van, ik heb nog nooit, iig bijna nooit voor zover ik weet (mss betere omschrijving :P), lopen flamen. Overigens, waar kan je zien wat je karma is :P

[ Voor 16% gewijzigd door XNightmare op 19-10-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
http://tweakers.net/gallery/156179 ;)

Maar nee, er zijn geen flames nodig hiervoor.

Ik heb jouw berichtjes even doorgekeken, en begrijp best wel waarom je karma zo laag is.. Als je enkel met 'lol' of 'och och, lame hoor, maak lekker je eigen advertentie' (Best wel flame.. :X ) valt er weinig omhoog aan te modden.. ;)

Kijk anders hier even, open al je berichtjes, en denk na waarom ze niet zo hoog gemod zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je hoeft niet persé te flamen (zonder i) om een slecht karma te krijgen. Ook als je steeds onzinnige reacties of anderszijds geen redelijke bijdrage tot de discussie levert worden je reacties negatief beoordeeld en krijg je een slecht karma. Het enige wat je kunt doen is het niveau van je reacties opkrikken, je karma zal dan vanzelf weer stijgen ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
oke, je hebt wel een punt, maar aan de andere kant, het is wel waar :P En zoals je ziet, bijna geen van mijn posts zijn beoordeeld, allemaal standaard 0.

--edit
Hoe moet ik mijn karma omhoog krikken als niemand mijn posts kan zien. Ik wil best aan mijn niveau van posts werken, daar niet van. Maar dan wel graag dat de mensen het kunnen zien...

[ Voor 38% gewijzigd door XNightmare op 19-10-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geloof mij: De mensen het op minimaal +1 hebben staan zullen weinig modden.

De mensen die echt modden, hebben samen met de T.net powermods en de 'gewone' echte mods hun minimumscore op -1 staan. Als je wilt modden heb je weinig aan allemaal reacties die op +1, +2, +3, of +4 staan, ook de 'lager gemodde' reacties moet je bekijken.

Denk voortaan gewoon na voordat je post, en post het in fatsoenlijk Nederlands, dat zal helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
Ik zal er werk van maken, in ieder geval, bedankt voor tekst en uitleg.
Pagina: 1