Msn Backup

Pagina: 1
Acties:
  • 3.116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 20:40
Hallo

Ik zoek een manier om mijn msn emoticons te kunnen backuppen!
Ik ga een nieuwe computer kopen en wil daar al die emoticons op een makkelijke manier weer in me msn hebben!

Ik heb er op dit moment 312 instaan. Ik heb nu al een programma genaamt Msn Backup:
Afbeeldingslocatie: http://www.baisoft.it/images/msnbackup_p.jpg
Download Website: Klik Hierrrr

Alleen deze backupt er maar 175! :-(

Help me aub :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pff heb je zoveel van die dingen Heb je icons voor al je letters en leestekens of zo? :')

Maar geen nood, er zijn nog meer van dat soort programma's. Je moet alleen even handig zijn met google.
b.v.: http://www.messtools.nl/?pagina=info&id=185

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
stom idee misschien, maar kun je niet in 2x backuppen? :)

dus dat je 2 backupbestanden aanmaakt?

• Patjuh1990
BreadFan schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:05:
stom idee misschien, maar kun je niet in 2x backuppen? :)

dus dat je 2 backupbestanden aanmaakt?
Ja maar dat programma gaat eerst alle emoticons zoeken en als die er maar 175 vind? dat schiet niet op natuurlijk ;) Maar het was een idee!

• Patjuh1990
Noork schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:04:
pff heb je zoveel van die dingen Heb je icons voor al je letters en leestekens of zo? :')

Maar geen nood, er zijn nog meer van dat soort programma's. Je moet alleen even handig zijn met google.
b.v.: http://www.messtools.nl/?pagina=info&id=185
Thanx! Die werkt! Alle 312 gebackupt! Alleen jammer dat die geen importeer functie heeft! Alles word opgeslagen als gewone afbeeldingen die ik dan dus weer 1 voor 1 handmatig mag toevoegen :-(

Ik importeer alles wel wat die Msn Backup backupt en alles wat ik mis kan ik dan handmatig weer toevoegen :-)

Bedankt voor de hulp! Ik ben gered _/-\o_

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Wat ik zelf deed (met Windows Live Messenger) is naar C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\nummer\CustomEmoticons gaan, daar alle bestanden uit backuppen, (in mijn geval) PC herinstalleren, Messenger er weer opzetten en ze terugplaatsen. Er zijn twee manieren die ik zo snel even weet om achter het nummer wat bij je MS Passport/account hoort te komen:
  • Als je logboeken bijhoudt (met de ingebouwde functie van Messenger), komen die standaard in je Mijn Documenten-map terecht. Stel dat je op tweakers@hotmail.com gebruikt voor Messenger, dan staan je logboeken in een map genaamd tweakers1234567890.
  • Je kan ook naar C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger navigeren, daar op ctrl-f drukken en zoeken op *.dat. Als je de enige actieve Messenger-gebruiker bent op die PC onder dat account, dan zullen veruit de meeste resultaten onder jouw nummer\CustomEmoticons directory staan.
Op map.dat na zijn alle .dat-bestanden emoticons, verander .dat maar naar .gif, .jpg of .png en dan kan je ze gewoon bekijken :).

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 20-10-2006 10:52 ]

• Patjuh1990
Die optie ken ik ook! Ik zag alleen nooit de emoticons maar nu d.m.v die zoekfunctie! Bedankt!

[ Voor 40% gewijzigd door Patjuh1990 op 20-10-2006 01:28 ]

Verwijderd

Ik snap het niet. Als ik die mappen overzet zie ik mijn smilies nog niet. Kortom ik moet ze opnieuw aanmaken???

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 22:02
Weet iemand hoe zo'n handmatige backup precies teruggezet wordt? Ik heb mijn PC opnieuw geinstalleerd en heb alleen nog een Ghost van de schijf. En om nou die Ghost terug te zetten alleen om ff dat MSN Backup programmaatje te draaien gaat me een beetje ver...

De map heb ik dus zonder problemen teruggevonden in Ghost Explorer, alle emoticons dus ook, alleen simpelweg de map of de inhoud ervan kopieeren werkt niet.

Met het tooltje CEDP-Backup-Wizard.exe heb ik die .dat bestanden omgezet naar .png's en .gif's, maar dat is ook niet echt optimaal... 123 emoticons met de hand opnieuw toevoegen. Als het niet anders kan dan zit er niets anders op, maar het liefst had ik dus meteen de keybinds ook weer terug.

[ Voor 27% gewijzigd door Ruuddie op 13-02-2007 15:11 ]

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Als je een paar gekocht hebt kan je ze van de 'webshop' weer downloaden

Human Bobby

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 22:02
Ik heb ze niet gekocht via een webshop, maar ik heb weinig zin om over de 100 emoticons met de hand opnieuw te importeren.

Dus, weet iemand hoe je handmatig een backup van je MSN emoticons kan maken en deze terug kan zetten in MSN op de nieuwe pc-installatie, gebind en al?
Pagina: 1