[Mod Punten Bug]

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Ik heb een vraag over de modpunten namelijk: hoe krijg ik ze ooooit op! vroeger lukte dat nogwel maar nu ik er per dag zo'n honderd krijg wordt het toch lastig.

Maar vandaag kwam ik denk ik een bug tegen ik kreeg vandaaag 1709 Modpunten! tenzij je voor een geplaatste nieuwssubmit ineens 1500modpunten erbij krijgt heb ik geen idee hoe dit kan, lijkt me een bugje, mijn totaal modpunten zijn atm: 2159 (2038 ongebruikt) nu hou ik van modden, en is een paar puntjes extra niet weg, maar ik denk toch dat dit een bug is.

Mijn tweakotine is vrij hoog (plek 111, met 498 punten) maar mijn karma van 165, en mijn totaal score van 209 lijken me heel normaal (resp. 1.0 en 1.2 modpunt per reactie)

Wat ik ook niet snap is dat mijn 'modstatus inactief is' of is dat dat ik niet (zoals jullie) een mod bent.

Dus Lief frontpage adje, wat is er aan de hand? Of houden jullie zo van me dat ik alle modpunten krijg die ik de rest van mijn leven nodig heb O+ O+

Groetjes ~Tweakeroid therat10430~

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Modpunten hebben een houdbaarheidsdatum van 7 dagen, waarbij je modpunten die het oudst zijn het eerst uitgegeven worden aan de moderatiekassa. Je hebt in de afgelopen 7 dagen een redelijk aantal posts geplaatst, waaronder een +4 beoordeling waarmee het natuurlijk hard gaat.

Er lijkt zo niet iets heel vreemds aan de hand ofzo, dus wacht even af of je vanzelf weer terugloopt :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
therat10430 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:20:
Maar vandaag kwam ik denk ik een bug tegen ik kreeg vandaaag 1709 Modpunten! tenzij je voor een geplaatste nieuwssubmit ineens 1500modpunten erbij krijgt heb ik geen idee hoe dit kan, lijkt me een bugje, mijn totaal modpunten zijn atm: 2159 (2038 ongebruikt) nu hou ik van modden, en is een paar puntjes extra niet weg, maar ik denk toch dat dit een bug is.
Zover ik weet is het moderatiesysteem qua puntenuitdeling waterdicht. Er zit een of andere berekening in die door * Femme is bedacht en in het systeem geïmplementeerd is - wat die berekening is weet alleen hij en is een van duistere geheimen van Tweakers.net die zelfs de PowerMods niet weten :+. De grote hoeveelheid punten zal erme te maken hebben dat je veel reacties hebt geplaatst die hoog gewaardeerd zijn door de bezoekers.
Wat ik ook niet snap is dat mijn 'modstatus inactief is' of is dat dat ik niet (zoals jullie) een mod bent.
Die status is ten tijde van de implementatie van de PowerMod erbij gezet, maar heeft op dit moment nog geen werkende functie en kan derhalve genegeerd worden. Dat is namelijk een feature die ingebakken is voor later.
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:
Modpunten hebben een houdbaarheidsdatum van 7 dagen, waarbij je modpunten die het oudst zijn het eerst uitgegeven worden aan de moderatiekassa. Je hebt in de afgelopen 7 dagen een redelijk aantal posts geplaatst, waaronder een +4 beoordeling waarmee het natuurlijk hard gaat.
Je haalt twee zaken door elkaar: de modpunten die je uit de tweakotine krijgt, die hebben een houdbaarheid van zeven dagen. De modpunten die je ontvangt voor het plaatsen van een reactie, die hebben een houdbaarheid totdat ze zijn gebruikt. Bij het plaatsen van veel reacties en de hoge beoordeling zal ermee te maken hebben dat de bonuskarmapunten en ook de moderatiepunten als een gek omhoog zijn geschoten; een teken dat je erg goeie reacties hebt geplaatst d:)b.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Haha, ok dankjulliewel! wooohoo ;) ik moet vaker intelligente stukjes posten :P

het staat opzich ook wel stoer: "resterende modpunten 2098" :D dankjullie wel, het is dus geen bug,, maar ik ben gewoon 'geweldig' B) :P !

~ Mijn prog blog!