Sempron 3800+ 8k9a7i
Hmm, heeft er iemand een Hercules 3d Prophet2 MX Dual display video? zo ja, kan diegene even een kopietje van z'n bios maken?
Ik wil graag m'n oude BIOSje terug!
Ik wil graag m'n oude BIOSje terug!
Sempron 3800+ 8k9a7i
Het flash programma die bij de bios zit (nvflash) heeft de optie om je huidige bios te saven op de HD. (nvflash /?)
Kan iemand een link of een mailtje sturen voor deze BIOS??
Kan iemand een link of een mailtje sturen voor deze BIOS??
Sempron 3800+ 8k9a7i
http://ftp.hercules.com/video/exe/MX/b3dpmx-do-08a.exe
Dit is de bios met het progje NVflash.exe
Als je nvflash draait met /? dan staat er een optie bij om je huidige bios naar een file te schrijven. Die file (van de MX Dual Display Video) heb ik nodig....
Dit is de bios met het progje NVflash.exe
Als je nvflash draait met /? dan staat er een optie bij om je huidige bios naar een file te schrijven. Die file (van de MX Dual Display Video) heb ik nodig....
Sempron 3800+ 8k9a7i
Heb je dan geen Guillemot/Hercules DDV?
Sempron 3800+ 8k9a7i
Kan je niet een mailtje sturen naar hercules ?? en dat zij je dan ff een nieuwe bios opsturen. Die gasten zijn de beroertste niet.
Tja, dat heb ik gedaan. Ze zijn gewoon de beroerdste. Ze zeggen dat ze geen garantie geven op het flashen van een kaart.
Daarom willen zij het BIOS van m'n DDV niet opsturen.
Ik ben dus nog steeds op zoek naar iemand die even z'n BIOS op wil slaan van een prophet2 MX DDV en naar me toe wil mailen...
|;(
Daarom willen zij het BIOS van m'n DDV niet opsturen.
Ik ben dus nog steeds op zoek naar iemand die even z'n BIOS op wil slaan van een prophet2 MX DDV en naar me toe wil mailen...
|;(
Sempron 3800+ 8k9a7i
Ik zal 'm ff saven. Will be right back!
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Zo, dat duurde effe. die flasher van jou werkt dus niet!! Maar heb er een gevonden die het deed en de bios kun je hier downloaden
Ik ben je heeeeeeel erg dankbaar.
Ik ga het vanavond eventjes proberen.
Alvast bedankt!
Ik ga het vanavond eventjes proberen.
Alvast bedankt!
Sempron 3800+ 8k9a7i
Is het al gelukt?
Verwijderd
Nu Zoek ik ook het zelfde alleen dan voor Me Herc GF2 MX .. zonder DDV of zou dat nix uit maken voor het bios rommetje 
Alvast bedankt !
sledgeman@home.nl
Alvast bedankt !
sledgeman@home.nl
Verwijderd
hey jongens, die bios die is gegeven is voor een OEM en niet de RETAIL version!!!!!!
ik had dezelfde probleem en heb dus ook deze bios geflasht maar met coolbits blijft ie 175/166 aangeven terwijl normaal anders 175/183 aan moet geven .
kan iemand mij de retail version van de mx DDV geven??
ik had dezelfde probleem en heb dus ook deze bios geflasht maar met coolbits blijft ie 175/166 aangeven terwijl normaal anders 175/183 aan moet geven .
kan iemand mij de retail version van de mx DDV geven??
Maar heb je het volgende al gedaan dan????Op maandag 19 maart 2001 21:07 schreef Tequila4alvin het volgende:
nou nou, wat kunnen jullie tweakers toch goed helpen zeg....
Volgens mij lees je helemaal de reacties van goedbedoelende tweakers niet....
Misschien heb je dit al wel gedaan, maar laat het diegene dan ook ff weten...Geplaatst door twiekert - maandag 19 maart 2001 18:05
--------------------------------------------------------------------------------
je kan ook ff hercules mailen
edit:
owja.... je topicje staat ook weer ff wat verder naar boven
owja.... je topicje staat ook weer ff wat verder naar boven
Verwijderd
jongens, ik heb het nog steeds nodig...
ik heb al vanalles geprobeerd en gemailt, maar ze doen heel moeilijk....
zoiets kan alleen maar van elkaar hebben
ik heb al vanalles geprobeerd en gemailt, maar ze doen heel moeilijk....
zoiets kan alleen maar van elkaar hebben
Pagina: 1