Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen gezocht met: www.mobieletelefoons.nl

Pagina: 1
Acties:

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
ik vind het opvallend dat ze onder de prijzen zitten als je het vergelijkt met andere online shops.

ik kan niets vinden in shop survey.

zijn het oplichters ?, heeft iemand ervaringen ?

bedankt.

ik weet niet wat ik hier van moet vinden:

http://www.internetoplich...aBB.cgi?num=1147353076/60

vooral reply #72 is wel aardig :P

[ Voor 28% gewijzigd door zero_cool89 op 19-10-2006 19:25 ]

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:57
Aangezien die thread al 5 pagina's lang is begrijp je natuurlijk zelf ook wel dat het geen zuivere koffie is. ;)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
[no offense mode]Ah, goed lezen lijkt tegenwoordig ook een vak. In elk bedrijf worden er wel eens fouten gemaakt, daar zijn we allemaal mensen voor. Zo ook bij bovengenoemd bedrijf en het gelijk oplichting noemen, tsja dat is teveel van het slechte.[/no-offense mode]

Uit het woordenboek:
Op-lich-te-rij ( de~(v) ) bedrog waarbij men iem. geld of goed afhandig weet te maken
Ik denk dat bovenstaand bedrijf wel degelijk heel graag wilt leveren aan zijn klanten maar door een samenloop van omstandigheden door bijv. geen reactie op mailtjes lijkt het op oplichting.
Jammer dat er snel altijd geoordeeld wordt, maar het is te begrijpen.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Le0032 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:24:
[no offense mode]Ah, goed lezen lijkt tegenwoordig ook een vak. In elk bedrijf worden er wel eens fouten gemaakt, daar zijn we allemaal mensen voor. Zo ook bij bovengenoemd bedrijf en het gelijk oplichting noemen, tsja dat is teveel van het slechte.[/no-offense mode]

Uit het woordenboek:

[...]

Ik denk dat bovenstaand bedrijf wel degelijk heel graag wilt leveren aan zijn klanten maar door een samenloop van omstandigheden door bijv. geen reactie op mailtjes lijkt het op oplichting.
Jammer dat er snel altijd geoordeeld wordt, maar het is te begrijpen.
Mee eens. De eigenaar / medewerker van die zaak reageert ook op de klachten:
Mobieletelefoons.nl is een doodnormaal en betrouwbaar bedrijf. natuurlijk gaat er wel eens iets mis maar dat is natuurlijk overal zo. Het lijkt gewoon een geval van een samenloop van omstandigeheden in dit geval. Alle spullen worden binnen 4 weken afgeleverd en meestal zelfs eerder. De telefoon heb je al binnen 5 dagen!!! Gewoon even bellen met 0900 - 999 88 77 en je probleem wordt opgelost, en krijg je de spullen alsnog snel thuisgestuurd.

Als je mij je ordernummer doorgeeft zal ik er snel voor zorgen dat je je spullen krijgt. Zo zie je maar dat wij ons nergens achter verschuilen, gewoon op een normale manier met klanten omgaan en zeker niet de boel oplichten.

Groeten,

Frank van Rooij
Supervisor
mobieletelefoons.nl
Oplichters nemen meestal de moeite hier niet eens voor. Dus ik denk dat oplichter een erg groot woord is, maar ik ben wel van mening dat de zaak een paar steken heeft laten vallen in het verleden. :)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:57
DaannO schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:27:
De eigenaar / medewerker van die zaak reageert ook op de klachten.
Dat is heel normaal op die site hoor, dat de oplichters zich ook gewoon in de discussie mengen om nog een beetje tijd te kunnen rekken om zo nog meer slachtoffers te kunnen maken.

Hoewel dat in deze kwestie natuurlijk niet het geval hoeft te zijn. :)