Toon posts:

Voip Phone

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kben na enige research tot het besluit gekomen om mij ook aan te sluiten bij Voipbuster.

Nu is het probleem hetvolgende, er zijn zoooveel telefoons beschikbaar dat ik het eigenlijk niet meer goed weet welke ik zou moeten nemen.

Dus bij deze alle hulp is welkom. Ik zoek vooral een wireless telefoon en als het kan nog één waar je mee zou kunnen bellen op hotspots of waar ik draadloos internet ter beschiking heb.

Had zelf de Siemens Gigaset SL75 of de Linksys WIP330 in gedachte, maar ik dacht dat het beter was om aan jullie te vragen wat op het moment de beste beschikbare telefoon zou zijn die enigsinds betaalbaar is.

Alvast bedankt.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12 23:22
Leuke toestelletjes. Maar wat een prijzen. Dan houd ik het voorlopig op mijn dect telefoon in combinatie met een ata kastje. Totale investering 70 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat wel maargoed ik vind niet meteen wat anders voor wifi phones.

Verwijderd

Anders kun je altijd nog achter je computer vandaan bellen met een headset. Alleen praktisch als de computer in de kamer staat. Ik doe het nu al een tijdje zo. En dat bevalt best goed. Behalve dat je niet op de bank kunt gaan liggen tijdens het bellen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is eigenlijk niet wat ik zoek, want ik moet het als een soort gsm kunnen gebruiken. Dus ik zou van overal moeten kunnen bellen, waar er een hotspot is natuurlijk. Vind spijtig genoeg niet echte reviews, dat zou men keuze wel gemakkelijker maken :(

Verwijderd

Ikzelf heb een Fritz box aangeschaft. Naast mijn data kabels sluit ik daar ook mijn telefoon op aan. Kan altijd bellen ook als de PC's uit staan. En zelfs kinderen en vrouw kunnen er mee overweg louter en alleen omdat er helemaal niets is veranderd.

Kijk maar eens op www.avm.de

Verwijderd

ookal zou je het niet denken maar phillips dect telefoons zijn erg goed te gebruiken voor voip telefonie. de 211 en de 112 series zijn beter 112 is geen grap he!!!!!

Werk zelf dagelijks met voip telefonie veel storingen die ik tegenkom zijn telefoongerelateerd merken als topcom en superpech ook siemens heeft soms lastige telefoons die niet makelijk door te schakelen zijn op een centraal basisstation.en de phillips dect telefoons kwamen goed uit de consumententests voor voip.

Ook was dit te zien bij Kassa.

hopelijk heb je dr wat an

mzzl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:19:
ookal zou je het niet denken maar phillips dect telefoons zijn erg goed te gebruiken voor voip telefonie. de 211 en de 112 series zijn beter 112 is geen grap he!!!!!

Werk zelf dagelijks met voip telefonie veel storingen die ik tegenkom zijn telefoongerelateerd merken als topcom en superpech ook siemens heeft soms lastige telefoons die niet makelijk door te schakelen zijn op een centraal basisstation.en de phillips dect telefoons kwamen goed uit de consumententests voor voip.

Ook was dit te zien bij Kassa.

hopelijk heb je dr wat an

mzzl
Bedankt voor de tips, zien er zeer goede telefoons uit maar helaas zonder wifi dus helaas : ( , maar ik denk dat er zeer weinig alternatieven zijn voor hetegene ik zoek dan ik zelf al had gevonden dus ik zal dan toch maar een keuze moeten maken tussen beide.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12 23:22
of deze
http://www.voipsolutions....3000-wifi-voip-phone.html

Ik heb er geen ervaring mee maar ik zag de side toevallig.

[ Voor 21% gewijzigd door pacificocean op 21-10-2006 08:41 ]

Verwijderd

Die UTF3000 staat goed beschreven op:
http://www.pdaddict.com/i...ews&file=article&sid=1917

:( spijtig genoeg enkel in het Frans > But a picture says more than a thousand words...

Ziet er een handig toestel uit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:43:
Dat is eigenlijk niet wat ik zoek, want ik moet het als een soort gsm kunnen gebruiken. Dus ik zou van overal moeten kunnen bellen, waar er een hotspot is natuurlijk. Vind spijtig genoeg niet echte reviews, dat zou men keuze wel gemakkelijker maken :(
Ik heb zelf de Nokia E60. Is GSM, WLAN en heeft een VOIP client. Zo bel ik regelmatig naar Thailand over WLAN en VOIP client ingesteld op Voipbuster. Wat wil je nog meer?
Werkt prima!

Review:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=a8004c

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 16:17 ]

Pagina: 1