[FF] 2 kleine problemen

Pagina: 1
Acties:

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:19
hey allemaal,

ik heb dus 2 kleine (maar redelijk irritatie) problemen.

1: als ik naar de site www.goudengids.nl wil gaan, gaat firefox naar de homesite daarvan. dit is www.goudengids.nl/displayhuis.ds . maar nu wil FF de site niet openen en gaat vragen wat er met het bestand displayhuis.ds gedaan moet worden :? neej, ik wil verdorie gewoon in FF wat opzoeken in de goudengids! overigens deed de site het wel goed tot een week of 2-3 geleden (dacht ik, weet k niet zeker)

2: firefox crasht/hangt vast wanneer ik naar een site ga waar een pdf staat. hij geeft dan 3 errors (plugins die "failed to initinite") gevolgd door de error report van windows. die gaat overigens over acrobat reader, maar het is ook FF dat dus hangt, deze moet ik in de taakbeheer handmatig beeindigen...

weet iemand hier raad mee?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Kijk even bij de Options--->Content--->Fyle Types--->Manage. Als daar een .ds en .pdf staat verklaard dat een boel. Haal die weg en het zou moeten werken.

• DropjesLover
k heb geen tabje/knop voor file types. overigens heb ik de nl versie...

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• DropjesLover
schopje?

niemand?

BThGvNeOA