Er word telkens maar weer benadrukt hoe erg men het altijd weer heeft met hun klanten.
hup weer een mailtje
"Ik ontvang geen mail meer, wat doe ik fout" ?
(Je hebt in de opties een ander adres opgegeven, eigen schuld.)
"Als ik een link invoer dan werkt ie niet."
(De hooflettergevoeligheid, moet je opletten? of minpunt van hoster?)
"Dit werkt niet, dat werkt niet"
(En wiens fout is het nu weer ?)
Sorry hoor, maar als je nergens van op de hoogte word gesteld, moet ik dan maar zeggen "Ik betaal toch maar 5 euro per jaar, dus mijn (evt.) druk bezochte site is niet boeiend, me bezoekers gaan wel ergens anders heen."
Ik denk ook niet dat de hoster 2 lijstjes heeft. (vast wel, maar zo bedoel ik het niet) met "5 euro per jaar" en "30 euro per maand" klanten, en dan voor de 5 euro per jaar klanten een mail sturen.
"over een half uur word er wat met de server gedaan, bedankt voor uw begrip"
en naar de 30 euro accounts,
"Over 2 weken hebben wij onderhoud ingeplanned, bla bla bla bla, houd in die periode rekening met het nog niet correct funtioneren van de service, wij excuseren ons voor het ongemak dat evt. zal volgen"
En ik wil niet geloven dat ze daar (ik weet niet hoe het gaat maar bijvoorbeeld) 2 servers hebben, waarop de ene de "kut" klanten staan en op de andere server de goeie klanten,
Naar mijn idee staat alles op 1 server -5 euro per jaar- en -30 euro per maand- accounts door elkaar heen. Dan is mijn probleem toch ook hun probleem ?... het kan niet zo zijn dat ik de enige ben die daar ineens last van heb, het is dan hun probleem om dat op te lossen.
Je begint een bedrijf, en daarbij horen de plichten die daarbij gelden.
En anders moeten ze maar van te voren bij het aanmelden (AV) laten weten dat ik op dergelijke service geen recht heb.
Aan het begin is mij ooit verteld dat hulp via mail voor het "gratis" account (die kost 5 euro per jaar) niet beschikbaar is. Maar blijkbaar word ik wel gewoon ondersteund.
Extra service ? Nee, ik denk eerder nalatigheid van hun kant, Waarom heb ik maar 512mb webspace ? en dat terwijl me site al bijna 700 mb bedraagt ? Extra service ?... en zo kan ik nog wel doorgaan.
Volgens mij is het daar gewoon een thuis bedrijfje, (ik kreeg namelijk 2 mails terug van een man en vrouw met de zelfde achternaam, en altijd de zelfde persoon. Die instelling lijkt me dus niet bepaald proffesioneel.)
En wat ik wel weet is dat het probleem niet bij mij ligt. de 1+1=2 regel die je aan het begin had kunnen lezen.
edit: En dat ik dit bedrijf ik een kwaad daglicht zet ? Ik ben niet de geen die iets fout doet

En als er een keer iemand is die een goedkope host zoekt dan zeggen ze allemaal : hjhosting is perfect, ik heb er nog nooit klachten over gehoord. Nou bij deze

ralpje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:56:
En hebben ze niet toevallig, in verband met performance, de MySQL server gescheiden van de hosting-server? Zodat je voor je MySQL niet meer naar localhost moet gaan verwijzen maar naar $random.andere.hostname?
Hoor ik dat als leek maar als van zelfsprekend aan te nemen ? als dit het geval is is dat voor mij een kleine moeite om aan te passen, maar ik weet van niks.
[
Voor 11% gewijzigd door
BLACKfm op 19-10-2006 22:11
]