Sinds een tijdje beheer ik een amateuristische website. Alleen heb ik hier 1 klein probleempje. Op deze site wil ik wat filmpjes zetten. Nou was mijn idee om dat via YouTube te doen, omdat ik zelf geen webserver draai, en dan de embedded HTML code op de site te zetten. Alles werkt perfect, maar het heeft 1 groot nadeel. De originele filmpjes zijn op een resolutie van 800*600 gewoon goed scherp, niks aan de hand.
Maar wanneer ik ze dan via YouTube op mijn eigen site zet, dan wordt de kwaliteit een heel stuk minder.
Er staan 3 goede voorbeelden op www.sloeber.tk en dan onder de categorie movies.
Ik zou deze filmpjes graag in normale kwaliteit op mijn website hebben zonder dat ik zelf webserver moet draaien. De meeste filmpjes die ik uoload zijn tussen de 30 en 80 MB.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
* mocht dit in de verkeerde categorie staan, wil een mod het dan aub goed wegzetten?*
Maar wanneer ik ze dan via YouTube op mijn eigen site zet, dan wordt de kwaliteit een heel stuk minder.
Ik zou deze filmpjes graag in normale kwaliteit op mijn website hebben zonder dat ik zelf webserver moet draaien. De meeste filmpjes die ik uoload zijn tussen de 30 en 80 MB.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
* mocht dit in de verkeerde categorie staan, wil een mod het dan aub goed wegzetten?*
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 16:04 ]