Toon posts:

Ik zoek een 'o' toets voor Medion MD6200 laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik een losse 'o' toets voor mijn Medion MD6200 laptop kan scoren?

Er schijnt ergens in of vlakbij Harderwijk een bedrijf te zitten dat allerhande sloop-laptops (Medion/Lifetec/Gericom/Advent) verzameld.

Enig idee?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
misschien bij medion zelf heb je daar al eens aangedacht??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Haal het keyboard eens van je notebook af en kijk naar het partnummer (staat vast wel op de onderkant). Als je daarop googled kom je vast wel ergens een bedrijf tegen dat die dingen levert. Zo ben ik ook vaker aan onderdelen gekomen voor notebooks e.d.

Verwijderd

Topicstarter
@andreict: Medion zelf doet niet aan dat soort acties. Die hebben liever dat je een nieuwe lapklap bij ze koopt.
@Terw_Dan: "haal eens het keyboard van je notebook af..."; grinnik... ehm, ja, dan moet 'ie zeker helemaal uitelkaar. Of is er een handigheidje, waarmee je hopla, je keyboard ff lift?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:13:
@andreict: Medion zelf doet niet aan dat soort acties. Die hebben liever dat je een nieuwe lapklap bij ze koopt.
@Terw_Dan: "haal eens het keyboard van je notebook af..."; grinnik... ehm, ja, dan moet 'ie zeker helemaal uitelkaar. Of is er een handigheidje, waarmee je hopla, je keyboard ff lift?
En dat weet je omdat je dat denk of omdat je dat nagevragen hebt?

• urk_forever
  • Laatst online: 04-02 17:31
Meestal zit er boven het toetsenbord aan de scherm kant zeg maar een gedeelte wat je eraf kan klikken, daaronder zit meestal 1 of een paar schroefjes waarmee je je toetsenbord kan loshalen.

Dus ja, daar is een handigheidtje voor :D

Alles op eigen risico natuurlijk!!

Hail to the king baby!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er is vast wel ergens een disassembly manual te vinden. Bij sommige notebooks is het heel moeilijk bij anderen weer een stuk makkelijker.
Maar geen idee hoe dat zit met jouw notebook.
Pagina: 1