Catch a smile out there!
Verwijderd
nope is niet nodig behalve als je gaat clocken dan is het wel een aanrader en ik zou je voodoo pci helemaal onderin doen in je kast zoveer mogelijk van je cpu af want als je die over klokt word je voodookaart ook warmd en crasht je bakkie had ik ook steeds last van totdat ik mijn tenmax stealth 3 cooler op mijn voodoo kaartje plakte toen ging ie super met 60FPS in q3arena op 800*600 en een 3mark score van 3500 inplaats van net 2000 dus kijk maar wat je doet en suc6
ik had op die van mij wel een (te grote) socket7 cooler geschroefd, had ik nog over.. dat ding wordt standaard al zo heet dat het me niet gezond lijkt... ik heb hem nu oc'ed naar 175MHz en is zo'n cooler denk ik ook wel echt nodig.. 
3dfx raadt je ook min of meer aan om er zelf een cooler op te zetten.. staat in de handleiding.. ze hebben het denk ik alleen niet gedaan omdat de kaart anders te dik wordt en er geen PCI kaart meer onder kan..
3dfx raadt je ook min of meer aan om er zelf een cooler op te zetten.. staat in de handleiding.. ze hebben het denk ik alleen niet gedaan omdat de kaart anders te dik wordt en er geen PCI kaart meer onder kan..
Verwijderd
ikke heb hem zelf in agp uitvoering enne ik raad toch iedereen die zoŽn kaart heeft zoŽn mooie tenmaxx stealth 3 cooler aan te schaffen:
http://shop.informatique.nl/inhoud/frameset/frameset.htm hier kun je die aanschaffen.
suc6 en da mzzls
http://shop.informatique.nl/inhoud/frameset/frameset.htm hier kun je die aanschaffen.
suc6 en da mzzls
ik heb zo'n ding in de Compaq van mijn broer gezet zonder verder extra koeling, zou er ook niet inpassen
hoe vaak haal jij normaal adem in 1 zin?Op woensdag 31 januari 2001 09:34 schreef Arne_F het volgende:
nope is niet nodig behalve als je gaat clocken dan is het wel een aanrader en ik zou je voodoo pci helemaal onderin doen in je kast zoveer mogelijk van je cpu af want als je die over klokt word je voodookaart ook warmd en crasht je bakkie had ik ook steeds last van totdat ik mijn tenmax stealth 3 cooler op mijn voodoo kaartje plakte toen ging ie super met 60FPS in q3arena op 800*600 en een 3mark score van 3500 inplaats van net 2000 dus kijk maar wat je doet en suc6
Nou het is a aardig druk in mijn kast en ik denk dat er geen koeler meer in kan dus ik kan concluderen dat het niet perse nodig is om er een koeler in te plaatsen? (adem)
Mijn systeem is een p200mmx @ 225 mhz want ik heb de bussnelheid op 75 mhz gezet en de pci draait nu op 37.5 maakt dat veel uit voor de temperatuur? (adem)
Moet ik nou dus gaan zagen en hakken om er toch een koeler in te proppen of kan het nog zonder? (hijg)
Mijn systeem is een p200mmx @ 225 mhz want ik heb de bussnelheid op 75 mhz gezet en de pci draait nu op 37.5 maakt dat veel uit voor de temperatuur? (adem)
Moet ik nou dus gaan zagen en hakken om er toch een koeler in te proppen of kan het nog zonder? (hijg)
Catch a smile out there!
Hij kan gewoon zonder. Het is heel normaal, dat dat ding reteheet wordt. Ga je overklokken, dan wordt een koeler verplicht en beter nog een heel ander koelblok.
Verwijderd
je hebt zoals ik gezegt heb een speciale cooler voor je voodoo3 2000/3000/ hele voodoo familie en die zijn te koop voor 5 tientjes bij informatique
mzls
mzls
Pagina: 1