Toon posts:

[UMTS] Zijn er ook "imitatie" pcmcia-kaarten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me aan het orienteren op gebied van UMTS, maar voornamelijk op gebied van de hardware.

Vodafone en KPN leveren hun eigen UMTS pcmcia kaart mee, gratis of tegen betaling, maar ik zou graag willen weten of er ook alternatieven zijn.

Merlin lees ik hier en daar wat over, maar echt aanbod van UMTS-kaarten zoals Netwerkkaarten lijkt er niet te zijn.

Er zijn al redelijk wat laptops waar je zo een dergelijke simkaart in kan steken, maar dan nog. Ik zoek gewoon "goedkopere kaartjes" :)

Zit ik vast aan die Vodafone of KPN kaarten ?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Die KPN en VF kaarten zijn gewoon rebrands van de Lucent Merlin. Zoek die eens op. Maar ik denk dat je niet veel goedkoper uit bent...

Daarnaast, die UMTS kaartjes van KPN en VF zijn toch helemaal niet zo duur?

EDIT: of Option UMTS cards, dat zijn die blokkige

[ Voor 13% gewijzigd door JackBol op 19-10-2006 15:16 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Verwijderd

Topicstarter
_DH schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:12:
Die KPN en VF kaarten zijn gewoon rebrands van de Lucent Merlin. Zoek die eens op. Maar ik denk dat je niet veel goedkoper uit bent...

Daarnaast, die UMTS kaartjes van KPN en VF zijn toch helemaal niet zo duur?
OK, ga ik dat eens nazoeken. Het probleem is van de kaarten dat ze in acties wel gratis zijn maar je hier geen pijl op kunt trekken.

Ze kosten normaal gesproken een EURO 200+.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:16:
[...]

OK, ga ik dat eens nazoeken. Het probleem is van de kaarten dat ze in acties wel gratis zijn maar je hier geen pijl op kunt trekken.

Ze kosten normaal gesproken een EURO 200+.
Nou dan, dan pak je er toch gewoon een in de actie?
KPN en VF willen zo tegen het eind van het jaar er altijd nog wat klanten bij smokkelen voor de boekhouding. Wacht even op een UMTS actie in de komende 2 maanden en met een beetje geluk heb je een datacard voor niets bij een een-jarig abo.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Verwijderd

Topicstarter
_DH schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:19:
[...]

Nou dan, dan pak je er toch gewoon een in de actie?
KPN en VF willen zo tegen het eind van het jaar er altijd nog wat klanten bij smokkelen voor de boekhouding. Wacht even op een UMTS actie in de komende 2 maanden en met een beetje geluk heb je een datacard voor niets bij een een-jarig abo.
Ja, maar het gaat mij meer om de toekomst, ik moet voor iemand wat dingen bekijken met betrekking tot kosten. Ik denk dat ze liever wat Lucent kaarten voor minder inkopen dan ineens 200 euro per kaart neer te moeten leggen.

Je kan de abbo's namelijk ook afnemen zonder kaart.