Wie heeft hetzelfde probleem als ik:
Ik heb een Abit KT7 RAID Socket A moederbord en draai windows 98 SE. Als ik mijn soundblaster Live 1024 hierop wil installeren dan krijg ik alleen maar "blauwe schermen"
en start de computer niet op. Ik moet dan in de veilige modus de software van de geluidskaart de-installeren. Hierna werkt het systeem prima. Ook de Live kaart!! (alleen dan zonder de mooie software).
Nou was mijn systeem toch al helemaal leeg en heb ik mijn harddisk nog eens geformateerd en geinstalleerd maar dan zonder de MoBo drivers (RAID) te installeren. Nu werkt de Live perfect met de software. Hierna de MoBo drivers alsnog geinstalleerd... en ja hoor !! weer de mooie blauwe schermen
Ik kom mijn computer niet meer in behalve in de veilige modus. Een duidelijk software conflict. Hoe kan ik dit verhelpen??
Mijn systeem:
Miditower 300 Watt
Abit KT7 RAID met 1.0 Ghz AMD Thundirbird Socket A
Viper V770 32 Mb TNT2 AGP
128 Mb 133 Mhz Sdram
17 Gb ATA 33 Seagate harddisk
48 speed cdrom IDE , 8 speed cdwriter Plextor IDE
Sounblaster Live 1024
Greets
MAZE
Ik heb een Abit KT7 RAID Socket A moederbord en draai windows 98 SE. Als ik mijn soundblaster Live 1024 hierop wil installeren dan krijg ik alleen maar "blauwe schermen"
Nou was mijn systeem toch al helemaal leeg en heb ik mijn harddisk nog eens geformateerd en geinstalleerd maar dan zonder de MoBo drivers (RAID) te installeren. Nu werkt de Live perfect met de software. Hierna de MoBo drivers alsnog geinstalleerd... en ja hoor !! weer de mooie blauwe schermen
Mijn systeem:
Miditower 300 Watt
Abit KT7 RAID met 1.0 Ghz AMD Thundirbird Socket A
Viper V770 32 Mb TNT2 AGP
128 Mb 133 Mhz Sdram
17 Gb ATA 33 Seagate harddisk
48 speed cdrom IDE , 8 speed cdwriter Plextor IDE
Sounblaster Live 1024
Greets
MAZE