[VISTA] Blanko bestanden in Explorer.exe - CPU 100%

Pagina: 1
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:46
Ik heb hier al een tijdje een probleem met de Windows Explorer (explorer.exe) die flipt (zorgt voor 100% cpu belasting) en dat het systeem ans sich gewoon traag is.
Nou heb ik gemerkt dat de explorer het best goed kan doen maar op een 1 of andere manier komt die belasting steeds weer terug.

Nou zie ik telkens als ik de Explorer.exe op start dat ik allemaal van die lege bestanden heb staan.

Ik heb er ff screens bij gemaakt dan kun je het zien.
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/84/272947935_66f7875715.jpg

Op het moment dat die bestanden in beeld komen dan heb ik een cpubelasting van 100%

En om een 1 of andere manier heb ik hetzelfde als ik aan het gamen ben (waarschijnlijk omdat die games dezelfde acties gebruiken als explorer ofzo? Anyways, het zuigt mn performance weg.

Iemand een idee van wat is ? Of hoe ik het weg kan halen? Delete werkt namelijk niet en omdat het geen naam en grootte is kan ik er verder niets mee doen.

Wat ik gemerkt heb, is dat als ik de bestanden laat zien zonder de mappenlijst aan de linkerkant dan is de cpu gewoon normaal. Maar als ik de mappenlijst laat zien met die lege bestanden(ook zonder het daadwerkelijk in het grote scherm te zetten) is de cpu wel 100%.

Wat ik ook gemerkt heb. Bij de bestandslijst staat onder Computer ook Documents, Downloads, App data etc erbij terwijl die op mijn laptop alleen onder c:\users\djmantri\ staan. Ik weet niet hoe die daar gekomen zijn, noch hoe ik er vanaf kom.

Iemand hier ervaring mee of ideeën?

Martinspire - PC, PS5, XSX