Toon posts:

Downloaden in Napster, CuteMX, etc.. traag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kabelinternet via @Home.... Altijd een prima verbinding, ik zit vaak rond de 200kb/s te downloaden van http sites.... Alleen zodra ik in programma's als Napster of CuteMx ga downloaden dat mag ik blij zijn als ik 10kb/s haal... Ik heb bij anderen gezien dat dit veel sneller kan.... Heeft iemand een idee hoe dit kan? ALvast bedankt....

Verwijderd

Die snelheid hangt natuurlijk van diegene waarvan jij wilt downloaden. Als zijn uploadststream net als bij @Home op 16kb/s staat dan zal je nooit sneller dan die 16kb/s kunnen downloaden. Download je echter van iemand met een T1-T3 of kabel die geen restrictie heeft gesteld aan de uploadstream, dan gaat dit natuurlijk een stuk sneller. Dit heeft dus niets met @Home of jouw verbinding te maken. Dus...maak je maar geen zorgen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok... Maar het probleem is dus dat dit structureel gebeurd, niet alleen bij downloaden van kabel gebruikers maar ook bij T1-T3 gebruikers. En ik heb bij andere @home gebruikers gezien dat ze bv in Napster wel 200 kb/s halen.... Maar het zou dus niet aan een een of andere instelling kunnen liggen?

Verwijderd

Wil je misschien wat meer info geven over je netwerkinstellingen en/of systeem??