Photobucket widget niet doorlinken

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb een website met daarin de volgende code

<embed type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://w111.photobucket.com/pbwidget.swf?pbwurl=http://w111.photobucket.com/albums/
n122/MIJNNAAM/MIJNALBUM/NAAMWIDGET.pbw" height="480" width="600"></embed>

waarbij ik mijnnaam/mijnalbum/naamwidget maar even veranderd heb. :)
Mijn probleem is dat als ik de widget vanuit Photobucket op mijn website plaats dit heel goed werkt. Alleen als je er op klikt kom je in photobucket en kun je door al mijn foto's bladeren. Dit is niet mijn bedoeling aangezien ik daar voor naar picasaweb link (vind ik voor de bezoekers mooier en makkelijker, bovendien zijn daar omschrijvingen bij de foto's te zien die ik in picasa al toevoeg. Deze zijn dan in Photobucket verdwenen)

Vraag: kan ik door de code aan te passen voorkomen dat ie naar photobucket linkt?

P.Duh! lekker puh!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:42

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nee, dat kan niet. De applicatie die je gebruikt is van photobucket zelf. Zij hebben de functionaliteit bepaald en 1 van die functionaliteiten is dat je bij het drukken op de flash naar het bijbehorende album springt en niet naar een willekeurige URL.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je kunt natuurlijk wel een onclick of onmousedown instellen, desnoods op een transparant element die je eroverheen legt... :)

• pduh
grote prutser hoe doe je dat dat?
Ik ben nu een uur aan het prutsen maar blijkbaar stopt het hier voor mij, ik snap het niet. Als iemand een idee heeft....

[ Voor 65% gewijzigd door pduh op 19-10-2006 12:37 ]

P.Duh! lekker puh!

Verwijderd

weet niet of het werkt, maar misschien zoiets:

wmode van de flash movie op opaque, en dan met een transparante gif precies erover heen gaan staan. position absolute enzo.

succes :D

• pduh
Dat zou misschien ook kunnen maar ik heb het al.
(dus ik probeer die oplossing niet als je het niet erg vindt)

Mijn fout was dat ik wel mijn account in photobucket op private had staan maar toen ik mijn website bekeek en testte was ik op een ander tabblad nog steeds ingelogd bij photobucket!
Ja ik weet het: 8)7 8)7 |:( |:(
Als je nu op de widget klikt ga je nog wel naar photobucket maar omdat het dus private is zie je alleen die ene foto. Wel is er nu een nieuw venster geopend maar dat maakt me niet zoveel uit.
Probleem opgelost dus! En nog bedankt voor het meedenken, misschien heeft iemand anders er nog iets aan (hopelijk wel anders was dit topic behoorlijk zinloos)

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1