bf2142 problemen, nu uitgebreid

Pagina: 1
Acties:

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 10:14
Mijn systeem,
een amd x2 4200 processor
een 7800GTX XFX grafische kaart
2 giga byte geheugen
windows xp

ik heb overal de laatste drivers van, alleen met die grafische kaart gebruik ik alleen de drivers voorgescheven volgens de xfx site (die lopen iets achter op de forceware drivers)

Wat is mijn probleem
om het uur ongeveer knalt ineens bf2142 uit en zie ik mijn bureau blad, dit gebeurt met de snelheid van het licht en er is geen foutmelding

het tweede is, hoe komt het dat de resolutie 1280x 1024 er niet bijstaat terwijl dit bij andere games wel gewoon erbij staat

het derde is, ik vind dat de bomen en het gras in het spel er beetje vaag uitzien, het hele spel is messcherp maar de bomen en het gras lijken een beetje wazig het is grofweg alleen uit punten opgebouwd, ik weet dit is vaag maar misschien herkent iemand het,
excuses voor het vorige niet complete topic

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

hehe sorry maar waarom open je een nieuwe topic als er al een centrale topic voor BF2142 is?

Lucky Goldstar

Verwijderd

Omdat Spielerij - Problemen & Vragen bedoeld is voor technische problemen. Dit soort vragen horen niet in grote topics thuis.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb in dat algemene BF2142 topic meerdere keren langs zien komen dat er problemen zouden zijn met het draaien op beide cores bij een X2. Probeer hem eens voor BF2142 op één te laten draaien.

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb ongeveer hetzelfde bij BF2, bij mij klapt hij er uit als ik een game wil joinen, ik heb ongeveer dezelfde hardware als jij. Ik hou dit topic even in de gaten, mss dat de oplossing voorbij komt :)

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 07:44
Ik heb ook een probleem met battlefield 2142. Toen ik hem thuis kreeg stond er op het doosje en in de manual dat het de x-fi ondersteund. Dus ik vink dat aan in BF2142, en dan crasht hij naar het bureaublad :? Ik heb ook de nieuwe patch al geinstalleerd. Weet iemand waar dit aan ligt?

ik heb btw de X-FI Extreme Music

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:04:
Omdat Spielerij - Problemen & Vragen bedoeld is voor technische problemen. Dit soort vragen horen niet in grote topics thuis.
Wat maakt dit probleem geen technisch probleem?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 09:15
1280x 1024
Dat ligt gewoon aan de engine, die ondersteund die resolutie niet standaard. je kunt hem echter wel gebruiken door de eigenschappen van de snelkoppeling te pakken en er een regel met een custom resolutie achter te plakken.

Heb je de laatste update van BF2142 al geinstalleerd, misschien is het daarmee verholpen?

En verder heeft AMD een X2 patch uitgebracht ooit, om bepaalde games stabieler te laten draaien. Misschien een idee om dat eens te installeren.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Pagina: 1