Toon posts:

[XP] Norman aan; beeldkleuren naar 8 bits?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een pc, en dat is heel vaag, als ik Norman virus aanzet, en herstart systeem dan gaan m'n kleurendiepte naar 8 bits, dan kan ik het wel handmatig weer naar 32 zetten, maar als ik dan weer herstart dan gaat ie weer naar 8 bits, als ik norman uitzet, blijft ie wel altijd op 32 bits staan,

enig idee wat ik hier tegen kan doen (tis pc van iemand anders, en norman mag er niet af geloof ik)

ik heb al nieuwe vga-drivers geinstalleerd, maar mocht niet baten.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Speelt het probleem echt alleen met Norman? Of onthoudt XP de kleurdiepte in het geheel niet?

Het is een beetje een karige openingspost wat betreft info omtrent het systeem. Maar een paar tips die je zou kunnen proberen zijn:

Norman verwijderen en opnieuw installeren.
Andere versie van je VGA-drivers installeren
Systeemherstel

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
Als ik norman uitschakel dan kan ik doen wat ikwil maar hij onthoud de 32 bit, als ik norman aanzet, en herstart, gaat ie dus norman starten en even daarna verspringt het beeld naar 8 bits, ik heb al andere versies van vga geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Heb windows opnieuw geinstalleerd, boeide toch niet meer, topic kan op

slot