[WIN XP] Gratis icon collection voor zakelijke applicaties?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Deze vraag is wellicht niet helemaal geschikt voor dit forum, maar toch lijkt me dit de beste plaats voor deze vraag, omdat ontwikkelaars me vast het beste met dit probleem kunnen helpen.

Ik zou graag de beschikking willen krijgen over een kwalitatief goede collectie icoontjes in de Windows XP 'teletubbie' stijl. Als ik in Google zoek kom ik echter altijd op dezelfde selectie uit, waarvoor betaald moet worden, uiteraard geef ik de voorkeur aan gratis icoontjes, als dit mogelijk is.

Dus mijn vraag: heeft iemand zelf al eens een goede gratis en royalty-free icoon collectie gevonden voor zakelijke applicaties? Ik zou dus icoontjes willen voor bijv. schermen / menu's voor Klanten, Leveranciers, Bewaren, Nieuw, Verwijderen, Magazijn, etc...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 14:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Even dicht ter overleg... we'll be back

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 14:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Na overleg blijft dit topic toch dicht.

Met google is er inderdaad prima te zoeken op iconen en graphics. Door je zoektermen wat aan te passen is het niet zo moeilijk om op andere iconen sets uit te komen :) Daarnaast, als je voor een "zakelijke applicatie" aan het zoeken bent lijkt het me dat de kosten van een beetje iconen set nu ook weer niet zo'n probleem zijn.

Daarnaast horen topics over graphics, iconen e.d. in GFX thuis. Ga echter nu niet een topic ala deze daar openen want als een topic als dit in GFX had gekunt dan had ik dit topic wel verplaatst :)

Afterlife wilde het volgende er nog over kwijt:
Jammer, want de vraag (royalty free icons, in dit geval in XP-look) is interessant voor een hoop ontwikkelaars die zelf niet zo'n kei zijn in icons ontwerpen. Die van mij zien er uiteindelijk meestal uit als plaatjes uit een Sesamstraat boek...

Er valt natuurlijk prima te Googlen op "free XP icons", maar blijkbaar is TS daar nog niet opgekomen.
Bij de 1e hit kwam ik op icontool.com, met 1600 royalty free icons wanneer je hun IconTool Manager product registreert.
Dat programma kost $35, maar dat lijkt me voor TS geen bezwaar.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.