Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ShS] Survey verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Deze survey kan worden verwijdert.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:54

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik zou graag zien wat de problemen waren en wat de oplossing is geweest.

Deze survey is niet een breekijzer om iets voor elkaar te krijgen en het daarna te verwijderen, toch?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik moet * Tukk gelijk geven; als je nou bij de survey had laten staan wat er scheelde en daarnaa erbij had gezet wat er gebeurd is om dat op te lossen, hadden een boel lezers een indruk gekregen hoe Salland Automatisering die kwestie opgelost heeft. Nu lijkt het erop dat je de Shop survey hebt gebruikt om je gelijk te halen, om daarna snel de biezen te pakken en aan te geven dat de survey weggehaald kan worden.

Het is dat je vraagt, en bij deze is de survey weggehaald.

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik had problemen met Salland dat ze de producten niet verzonden hoewel ze wel al enige tijd op voorraad waren. Nadat de communicatie op traditionele manier niet wou, heb ik een negatieve shopsurvey geplaatst.

Vandaag echter toch contact gehad en belofte gekregen dat het probleem opgelost wordt (producten worden nu verzonden), zodat de survey geen zin meer had.

Ik had misschien beter kunnen wachten met het plaatsen van de survey, sorry. Volgende keer zal ik wat geduldiger zijn en de survey plaatsen nadat alles is afgehandeld.